The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Katselin tässä uutta kämppää :D Löysin kivan pohjan ja siinä on viisi makkaria. Mutta vaatisi ison rempan eikä nyt ole oikea aika asunnon vaihtoon. Viisi makkaria :D
Yksi avattaisiin olohuoneeseen ja väliin lasipariovet, yhdistetty kirjasto- ja vierashuone. Toinen makkari vanhemmille, kolmas lapsoselle ja neljäs verstas. Viides avataan keittiiön ja tulee suuri yhtenäinen tila keittiölle ja ruokailulle ja oleskelulle. Ja lisäksi tässä oli kodinhoito ja kaksi kylppäriä sekä vaatehuone.
 
Mä ny olen mies joka ajattelee sillai, että en viitti jynssätä jos hommaan on keksitty kone.

Epäilemättä konttaamisessa ja kyykkimisessä on oma hohtonsa. Se vaan ei ole mulle vielä avautunut.
..hei, se tuntuu kivasti reisissa, kummallakin puolella ja siina pakarat kiinteytyy eli menee hyvasta jumpasta (y) jajajajaj...

Ai ni. Sa olet mies....joo, unohda. Se kone kateen ja parraamaan(y), se on oivallista :)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Katselin tässä uutta kämppää :D Löysin kivan pohjan ja siinä on viisi makkaria. Mutta vaatisi ison rempan eikä nyt ole oikea aika asunnon vaihtoon. Viisi makkaria :D
Yksi avattaisiin olohuoneeseen ja väliin lasipariovet, yhdistetty kirjasto- ja vierashuone. Toinen makkari vanhemmille, kolmas lapsoselle ja neljäs verstas. Viides avataan keittiiön ja tulee suuri yhtenäinen tila keittiölle ja ruokailulle ja oleskelulle.
Oi jooo :)*innostuu*...toi yhdistetty kirjasto/vierashuone kuulostaa oikein taivaalliselle :)*huokaa*...saati toi verstastehdas(y)

Te tarviitte sinne sitten sen sisapuhelimen:rolleyes::D
 
Hei, altakasteleva allasruukkunen eikakun mika ihmeen kapistus se...siis semmonen missa on se kastelujarjestelma mukana :D...oi voi, hortonimin painajainen iski jalleen :D
Juu, sellaisia olen katsellut ja on ollut ajatuksissa vaihtaa. Mutta nykyiset on niin nätit ja vanhat, kivitavaraa. Nyt näyttäisi löytyvän uusi koti amppeleille ja ruukuille ja sitä myöten voisi uusia nämäkin. Nämä ruukut on aikoinaan pienissä erissä bussilla tuoti kotiin Toffeen ollessa nuorempi ja näiden vaihtaminen on ollut hankalaa. Tunneside näes...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Juu, sellaisia olen katsellut ja on ollut ajatuksissa vaihtaa. Mutta nykyiset on niin nätit ja vanhat, kivitavaraa. Nyt näyttäisi löytyvän uusi koti amppeleille ja ruukuille ja sitä myöten voisi uusia nämäkin. Nämä ruukut on aikoinaan pienissä erissä bussilla tuoti kotiin Toffeen ollessa nuorempi ja näiden vaihtaminen on ollut hankalaa. Tunneside näes...
Awwww...mie ymmarran kylla*halaaruttaan*...ootko kokeillut etta miten niissa vanhoissa kivitavarallisissa viihtyis sitten kasvi, jos siina olis semmosta turvemultaa, mika sitois sita kosteutta enempi :)?

Mutta nyt varmaan ootkin tehny niin, etta ne ruskeat oot nyppassyt pois ja laittanut vetta peraan...kannattais varmaan himpusti lannoittaakin, niin vois tehda ihmeita...

Kiesus:alien:..ma melkein rupesin puhumaan puutarhuria:alien:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja HopeaToffee
Awwww...mie ymmarran kylla*halaaruttaan*...ootko kokeillut etta miten niissa vanhoissa kivitavarallisissa viihtyis sitten kasvi, jos siina olis semmosta turvemultaa, mika sitois sita kosteutta enempi :)?

Mutta nyt varmaan ootkin tehny niin, etta ne ruskeat oot nyppassyt pois ja laittanut vetta peraan...kannattais varmaan himpusti lannoittaakin, niin vois tehda ihmeita...

Kiesus:alien:..ma melkein rupesin puhumaan puutarhuria:alien:
Kiitos, en ole turvemultaa ikinä kokeillut. Myydäänkö sitä ihan sillä nimellä? Näistä ruukuista haluan eroon, sillä ovat liian painavia mun käsiteltäviksi. Mies joutuu aina nämä kantamaan, turhaa hommaa teetättää toisella. Varmaan vanhuus painaa tai nää aina kipuilevat kädet.
 
..hei, se tuntuu kivasti reisissa, kummallakin puolella ja siina pakarat kiinteytyy eli menee hyvasta jumpasta (y) jajajajaj...

Ai ni. Sa olet mies....joo, unohda. Se kone kateen ja parraamaan(y), se on oivallista :)
Sanotaanko näin, että jos työ tilataan siten (ja maksetaan), että naulat vasaroidaan niin sit työmaalle ei tuoda naulainta.

Samoin ehta öljymaali levitetään siveltimellä ja ohennetaan ranteella eikä edes mietitä ruiskua. Ei edes telaa.

Mut joku parvekerallien pesu...
... kun sillä ei o vaikutusta peseekö ne kontaten ja jynssäämällä vai vetääkö ne puhtaaksi painepesurilla. Paitti oman hienvuodatuksen kannalta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä