Höpö höpö.kenekään tarvitte mitään ruokia tuoda. Kyllä mä osaan kaupassa käydä mut turha ostaa mitään kun ne ehtii mennä pilalle kuitenkin.Mene vaan jos asut lähellä. Vie kassillinen ruokaa samalla.
Höpö höpö.kenekään tarvitte mitään ruokia tuoda. Kyllä mä osaan kaupassa käydä mut turha ostaa mitään kun ne ehtii mennä pilalle kuitenkin.Mene vaan jos asut lähellä. Vie kassillinen ruokaa samalla.
Tilaat ruokaa itelles,ni ei kerkii pilantuaArvaa tuleeko nälkä
Katos ny.Ei tarvi kyllä mä pärjään
Ei mulla oo ees ruokapöytää kun ei tänne mahdu sellasta.
Kyllä mulle kyydit kelpaaKatos ny.
Mistä sinä voit tietää vaikka päätön olis kuinka valmis käynnistämään cadillacin?
Kun sulla ei kuitenkaan kotona ole mitään grillattavaa niin kyllähän ne pitää tuoda.Kyllä mulle kyydit kelpaa
Mut kenekään tarvi nyt mitään ruokaa kanniskella minnekkään.
Kiitos vaan, mutta ma passaan taman *orp* - anteeksi, just on masu pullollaankillillaan eikissa- jatskiaPäiväkahvia ja nougatjäätelöä,olkaa hyvät
kerrostalossa mitään grillata.Kun sulla ei kuitenkaan kotona ole mitään grillattavaa niin kyllähän ne pitää tuoda.
kahvin jätän mut jätski kelpaa,kiitosPäiväkahvia ja nougatjäätelöä,olkaa hyvät
Kuka sanoo, että grillatessa pitää olla neljän seinän sisällä?kerrostalossa mitään grillata.
Kyllä me grillataan taloyhtiön pihalla kaasugrillillä. Tosin nyt täällä sataa eli saa jäädä tältä päivältä.kerrostalossa mitään grillata.
mä olen nähny asutussa kerrostalossa nuotion olohuoneen lattialla, että ei grillaamista mikään varmaan estä.kerrostalossa mitään grillata.
..tota ei kait teilla vieteta koko juhannusta siivoamalla...Plaah, kahvitauko. Vitsit mikä sikapossu edellinen asuja on ollut. Parveketta ei ollut ikinä pesty, p...ka tursus edellisten parvekelaattojen raoista. Samaa kuosia oli koko kämppä ja suuri remppa teetettiin ennen muuttoa. Nyt on partsin lattia pesty taas höyrypesurilla, mutta ei tuo keltaisuus lähde maalista mihinkään. Lisäksi on pitänyt partsilla jotain villiviinin tapaista ja katto on jälkiä täynnä. Höyrypesurilla olen putsannut suurimman osan katosta, mutta vielä olisi siivottavaa. Sitten otankin maalit ja teen kaiteeseen ja lattiaan puhtaan maalipinnan. Kyllä kelpaa.
Kolme hyvää päivää aikaa tehdä remppaa..tota ei kait teilla vieteta koko juhannusta siivoamalla...
Nyt. Otat ISON - toistan: ISON - kahvikupin itelles ja kaadat piripintaan juomaa. Ja.
Vain. Olet.
Ei tartte olla sikapossu. Kyl ne kestopuiset parvekerallit vaan keräävät sontaa, levää ja liejua itteensä jos niitä ei painepestä.Plaah, kahvitauko. Vitsit mikä sikapossu edellinen asuja on ollut. Parveketta ei ollut ikinä pesty, p...ka tursus edellisten parvekelaattojen raoista. Samaa kuosia oli koko kämppä ja suuri remppa teetettiin ennen muuttoa. Nyt on partsin lattia pesty taas höyrypesurilla, mutta ei tuo keltaisuus lähde maalista mihinkään. Lisäksi on pitänyt partsilla jotain villiviinin tapaista ja katto on jälkiä täynnä. Höyrypesurilla olen putsannut suurimman osan katosta, mutta vielä olisi siivottavaa. Sitten otankin maalit ja teen kaiteeseen ja lattiaan puhtaan maalipinnan. Kyllä kelpaa.
Aina olen pärjännyt ihan mäntysuovalla ja juuriharjalla, ei parvekkeen putsauksessa tarvita painepesuria. Onneksi on lupa maalata tietyt pinnat.Ei tartte olla sikapossu. Kyl ne kestopuiset parvekerallit vaan keräävät sontaa, levää ja liejua itteensä jos niitä ei painepestä.
Maali taas muuttaa auringonvalossa väriään joten ei ne auringonpolttamat ole sikapossumaisuutta.
No..oh..ettekyllavarmastiteekolmeapaivaasitahommaa*hengastyspuuskutus*...ulos siita haroilemaan tai jotakin kivaa tekemaan ja vahaksi ajaksi moisen uurastuksen unohtamaanKolme hyvää päivää aikaa tehdä remppaa
Toi on muuten aikas auvoinen ilmio ..ihan hissunhiljainen kerrostalorappu. Sita on silloin melkoisena kunkkuna - tai kuningattarena - kun hallitsee koko rappusta aivan ite....Ja ollaan muuten yksin paikalla tässä rapussa. Kaikki naapurit ovat lähteneet jonnekin, ihana rauha
Mutta tää on niinkuin perinne vuodesta -98 lähtien ja tää on kivaa. Mies leipoi muksun kanssa täytekakkua, niillä on oma prokkis menossa.No..oh..ettekyllavarmastiteekolmeapaivaasitahommaa*hengastyspuuskutus*...ulos siita haroilemaan tai jotakin kivaa tekemaan ja vahaksi ajaksi moisen uurastuksen unohtamaan
Juhannus!! sentas!! nyt..tai jotakin...
Ja ollaan muuten yksin paikalla tässä rapussa. Kaikki naapurit ovat lähteneet jonnekin, ihana rauha
Aaah...kylla mie tiien etta sie tykkaat siella puuhastella ja olla maalipiskuissa ja tohottaa menemaan ja kouhottaa ja innostua kasilla tekemisesta ..anna palaa vaan, nainen, suurella sykkeellaMutta tää on niinkuin perinne vuodesta -98 lähtien ja tää on kivaa. Mies leipoi muksun kanssa täytekakkua, niillä on oma prokkis menossa.