The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Plaah, kahvitauko. Vitsit mikä sikapossu edellinen asuja on ollut. Parveketta ei ollut ikinä pesty, p...ka tursus edellisten parvekelaattojen raoista. Samaa kuosia oli koko kämppä ja suuri remppa teetettiin ennen muuttoa. Nyt on partsin lattia pesty taas höyrypesurilla, mutta ei tuo keltaisuus lähde maalista mihinkään. Lisäksi on pitänyt partsilla jotain villiviinin tapaista ja katto on jälkiä täynnä. Höyrypesurilla olen putsannut suurimman osan katosta, mutta vielä olisi siivottavaa. Sitten otankin maalit ja teen kaiteeseen ja lattiaan puhtaan maalipinnan. Kyllä kelpaa.
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Plaah, kahvitauko. Vitsit mikä sikapossu edellinen asuja on ollut. Parveketta ei ollut ikinä pesty, p...ka tursus edellisten parvekelaattojen raoista. Samaa kuosia oli koko kämppä ja suuri remppa teetettiin ennen muuttoa. Nyt on partsin lattia pesty taas höyrypesurilla, mutta ei tuo keltaisuus lähde maalista mihinkään. Lisäksi on pitänyt partsilla jotain villiviinin tapaista ja katto on jälkiä täynnä. Höyrypesurilla olen putsannut suurimman osan katosta, mutta vielä olisi siivottavaa. Sitten otankin maalit ja teen kaiteeseen ja lattiaan puhtaan maalipinnan. Kyllä kelpaa.
:alien:..tota ei kait teilla vieteta koko juhannusta siivoamalla:notworthy::cautious::unsure:...

Nyt. Otat ISON - toistan: ISON - kahvikupin itelles ja kaadat piripintaan juomaa. Ja.

Vain. Olet. :)
 
Plaah, kahvitauko. Vitsit mikä sikapossu edellinen asuja on ollut. Parveketta ei ollut ikinä pesty, p...ka tursus edellisten parvekelaattojen raoista. Samaa kuosia oli koko kämppä ja suuri remppa teetettiin ennen muuttoa. Nyt on partsin lattia pesty taas höyrypesurilla, mutta ei tuo keltaisuus lähde maalista mihinkään. Lisäksi on pitänyt partsilla jotain villiviinin tapaista ja katto on jälkiä täynnä. Höyrypesurilla olen putsannut suurimman osan katosta, mutta vielä olisi siivottavaa. Sitten otankin maalit ja teen kaiteeseen ja lattiaan puhtaan maalipinnan. Kyllä kelpaa.
Ei tartte olla sikapossu. Kyl ne kestopuiset parvekerallit vaan keräävät sontaa, levää ja liejua itteensä jos niitä ei painepestä.

Maali taas muuttaa auringonvalossa väriään joten ei ne auringonpolttamat ole sikapossumaisuutta.
 
Ei tartte olla sikapossu. Kyl ne kestopuiset parvekerallit vaan keräävät sontaa, levää ja liejua itteensä jos niitä ei painepestä.

Maali taas muuttaa auringonvalossa väriään joten ei ne auringonpolttamat ole sikapossumaisuutta.
Aina olen pärjännyt ihan mäntysuovalla ja juuriharjalla, ei parvekkeen putsauksessa tarvita painepesuria. Onneksi on lupa maalata tietyt pinnat.
 
Mutta tää on niinkuin perinne vuodesta -98 lähtien :notworthy: ja tää on kivaa. Mies leipoi muksun kanssa täytekakkua, niillä on oma prokkis menossa.
Aaah...kylla mie tiien etta sie tykkaat siella puuhastella ja olla maalipiskuissa ja tohottaa menemaan ja kouhottaa ja innostua kasilla tekemisesta :)..anna palaa vaan, nainen, suurella sykkeella :)

Mutta. Ei koko paivaa joohan :)

Etta ehtii herkutella sen maailman mahtavimman taytekakun aarella :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä