Lääkäri vois ohjata sitten toisaalle, jos ei omat tiedot riitä, tukemaan hyvinvointiasiHoitsu vissii huolissaan. Mitä se lääkäri asialle voi?ei yhtikäs mitään joten siksi en suostunut.
Ja sitähän sä kaipaat, etkö ? Että voit hyvin ?
Lääkäri vois ohjata sitten toisaalle, jos ei omat tiedot riitä, tukemaan hyvinvointiasiHoitsu vissii huolissaan. Mitä se lääkäri asialle voi?ei yhtikäs mitään joten siksi en suostunut.
Kuulostaapas hyvältä ...rentouttavaa paukutustano ainaski marjapensaan tukikehikoita ja yhet portaat
ehkä linnunpönttöä
ruukaan kasata noi kyhäelmäni ruuvveillaKuulostaapas hyvältä ...rentouttavaa paukutusta
...no niinpä tietysti*luimistelee*...mä en nuita tommosia päristimiä tahdo muistaa...jotenki toi tommonen perinteinen vasara ja nauloja- yhdistelmä kiehtoo enempi ...siinä kun on sitä jännitysmomenttiakin*peukuttaa*ruukaan kasata noi kyhäelmäni ruuvveilla
Varmaanhyvä ettet suostunu, ne varmaan olis yrittäny kusettaa sua
juu, voihan sitä kasata nauloillakin mutta ruuvvien kans touhutessa saa leikkiä akkutyökaluilla...no niinpä tietysti*luimistelee*...mä en nuita tommosia päristimiä tahdo muistaa...jotenki toi tommonen perinteinen vasara ja nauloja- yhdistelmä kiehtoo enempi ...siinä kun on sitä jännitysmomenttiakin*peukuttaa*
Ihan varmastijos se tykkäs näkemästään.
juujuu, sä vaan epäilet turhaan huonointa vaihtoehtoa.Ihan varmasti
No en mä kuitenkaa mee ...tietää mitä siel sanotaan ja tyrkäätään. Kyllä mulle riittää tää.Lääkäri vois ohjata sitten toisaalle, jos ei omat tiedot riitä, tukemaan hyvinvointiasi
Ja sitähän sä kaipaat, etkö ? Että voit hyvin ?
Tottapa tuokinjuu, voihan sitä kasata nauloillakin mutta ruuvvien kans touhutessa saa leikkiä akkutyökaluilla
nimim. minkähän ryobi one+ hilun ostas seuraavaksi...
Mikä se huonoin sit onjuujuu, sä vaan epäilet turhaan huonointa vaihtoehtoa.
no tuossa ainaki se ettei tyyppi olis tykänny näkemästään.Mikä se huonoin sit on
Jep, ei se haukunkaan suu tuohesta oleGrillaamista
Koskahan tähän taas kyllästyy?
Tuskin tänä kesänä, ens viikon jälkeen lappiin ja sielä syyväänki sitten kallaa, vaihtelua tähän, no hieman lihapainoitteeseen, grillaamiseen.
Tammukkaa muurinpohjapannulla voissa paistettuna ei sitä parempaa evästä olekkaan. Tietty siinä ojan rannassa josta ne on just pyyvetty. Haukiki mennee kun ei ole vuoteen taas syöny
Harreista suolakalaa, painon alla että tullee oikein tiukkaa evästä. Leivän päällä ihan parasta suolakalaa. Jos oikein innostuu niin kissakalaa vähän jäämerestä käyvä hakemassa pannupihveiksi
Mut nyt nää grillaukset ensin. Tein marinadin mutta taas vähän liian "laihan" vaikka maistelin sitä tehessäni, ois saanut olla enempi potkua. Koiralle tosin kelpaa paremmin
Kyllähän sillekkin pitää antaa grillilihaa varsinkin kun joutuu tuossa haistelemaan tuoksuja koko grillauksen ajan
Mut tiiätkö mitä...? Ei olis haitannu yhtään. Ja mistä mää tiiän mitä kyttäs mut eipä sil väliäkään kun ei hetkauttanu yhtään.Ahdisti vaan.no tuossa ainaki se ettei tyyppi olis tykänny näkemästään.
Mut tiiätkö mitä...? Ei olis haitannu yhtään. Ja mistä mää tiiän mitä kyttäs mut eipä sil väliäkään kun ei hetkauttanu yhtään.Ahdisti vaan.
No tuskin, täällä nyt aina kaikki kyttää toisiaan. Mut ei mua edes kiinnosta mitkään kyttäykset ja jutut. Jotenkin vaan huomasin. Eipä oo aikoihin tollasiin kiinnittäny huomiota.Jospa se kyttäävä tyyppi halus tutustua tinkuun mut ei uskaltanu lähestyä paremmin.
Koetahan nyt nauttia siitä lämmöstä hereillä...muuten menee hyvät löylyt ihan hukkaansauna olis sopivassa lämpötilassa.
herättäkää kohta jos nukahdan sinne.
Hiukanko on muuten menny viikko nopeesti !Huomenna viikon viimenen työpäivä Ei muuten mutta ei tarvi pe aamulla herätä niin aikasin. Tai no herään silti mut ei tarvi nousta ylös.
...ja nyt on viilennysolotilat kohdallaan ?oli sen verran kuuma sauna ettei pystyny nukahtamaan.