The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Morjenstapäivää koko köörille ja varsinkin sulle :)!

Onpa lämmintä ulkona, ihanaa :)! Paitti että nuo viheliäiset lentojoukot ovat tulleet - ärrmurr- eli paarmanpenteleet!! Jep, arvaas vaan kuka saa väistellä huonosti eli kenestä otetaan lihakimpaleita *peukuttaa*...

Ja jos en oo aikaisemmin hehkuttanut - ei voi millään muistaa omia höpötyksiäni:D...mä en juurikaan paljoa höpötä*pyörittelee simmujaan* - niin se että saa olla ihan törkeen hyvien tyyppien kans koko työpäivän on aivan huikeeta:)! Eli kun läppä lentää ja henki on hyvää niin ei oikein etes huomaakaan, että on töissä koska hommat vain toimii. Ja isosti voi asetelmia muuttaa jo pelkästään pienellä hymyllä - aika mitätön satsaus yhteiseksi hyväksi :)

Hei, toviksi oleilua ennen kuin erehdyn menemään kauppaan...lehmäaivoisena ehdin luvata ipanoille jätskit :)...no, on se tunnustettava- kyllä tässä loppasee omakin suu :p :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja 0roosa0
Ai niiiin!!! Se tärkein meinas unohtua :)

Arvaapa mitä tapahtui tänään :)? Ei töissä vaan kotona :)?

Äh, et taaskaan arvaa joten päästän kurimuksesta....keskimmäinen ihana ipanapa oli tänään tehnyt huikean löydön!! Ja lahjoitti se mulle, "..maailman ihanimmalle äidille " ( jep, törkeä liioittelija tuo on mutta tohon on niin kiva mennä mukaan :D).... Meijen mansikkamaalta löytyi ensimmäinen jumalaisen punainen ja iso mansikka ( yllättävää :D!)!!!! Ja kyllä, se maistui kesältä :p <3

...ja sieltä on tulossa tuota herkkua lisää*peukuttaa*:)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mä kävin tokmannilla,huh kyl joka paikas kauhee ruuhka,mut taitaa juhannuseväät olla kasassa aika hyvin. :D Voi olla että jotakin viel pittää lähikaupas käyvä ostamas mut muuten hyvällä mallilla.(y)
 
Mä kävin tokmannilla,huh kyl joka paikas kauhee ruuhka,mut taitaa juhannuseväät olla kasassa aika hyvin. :D Voi olla että jotakin viel pittää lähikaupas käyvä ostamas mut muuten hyvällä mallilla.(y)
Mä kävin vain pikaiseltaan kaupassa - hain ne luvatut jätskit ja omppusii :p - mutta varsinainen juhannussapuskojen hankintareissu on huomenna :)...eli huomennakin aivot nollille vaan ja kaupassa mietitään mitä tarvitaan :). Parempi noin kun näkee sen tilanteen, mut on enää siinä vaiheessa tarjolla eli menYY rakentuu ex tempore*peukuttaa*
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais
Yinksu
Päivää

En kyllä sit enää mee kauppaan, nyt jo kauheet ruuhkat. Mulla pienet ostokset ja sitten saa jonottaa. Joku tyyppikin kyttäs, en tiedä mitä mut kyttäs,ahdistavaa. Ja yks tyyppi oli ihan ku vanhempi versio exästä. No mitä vielä...meinattiin passittaa lääkärin pakeil mut kieltäydyin,mitä mää siellä, yhtä tyhjän kanssa. No, jotain kivaakin, töissä on kesätyöntekijä joka on niin kiva, ennenkin ollut meillä mut nyt ollu jonkun aikaa pois ja nyt taas takasi täks kesäks.
 
Päivää

En kyllä sit enää mee kauppaan, nyt jo kauheet ruuhkat. Mulla pienet ostokset ja sitten saa jonottaa. Joku tyyppikin kyttäs, en tiedä mitä mut kyttäs,ahdistavaa. Ja yks tyyppi oli ihan ku vanhempi versio exästä. No mitä vielä...meinattiin passittaa lääkärin pakeil mut kieltäydyin,mitä mää siellä, yhtä tyhjän kanssa. No, jotain kivaakin, töissä on kesätyöntekijä joka on niin kiva, ennenkin ollut meillä mut nyt ollu jonkun aikaa pois ja nyt taas takasi täks kesäks.
No nyt rentoudut ja relaat siellä kaikessa rauhassa :)

Saako kysyä, että miksi sut ois "passitettu" lääkärin tykö ja miksi et sinne halunnut mennä :)? Ei oo pakko vastata jos tuntuu siltä..koeta jaksella siellä :)
 
Päivää

En kyllä sit enää mee kauppaan, nyt jo kauheet ruuhkat. Mulla pienet ostokset ja sitten saa jonottaa. Joku tyyppikin kyttäs, en tiedä mitä mut kyttäs,ahdistavaa. Ja yks tyyppi oli ihan ku vanhempi versio exästä. No mitä vielä...meinattiin passittaa lääkärin pakeil mut kieltäydyin,mitä mää siellä, yhtä tyhjän kanssa. No, jotain kivaakin, töissä on kesätyöntekijä joka on niin kiva, ennenkin ollut meillä mut nyt ollu jonkun aikaa pois ja nyt taas takasi täks kesäks.
Jaksamista ja halaukset.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä