tarttis itekin mut oon niin helevetin saamaton.Huomenna ostan uudet lenkkarit. Vanhat on menny huonoksi. Aloitan lenkkeilyn. Lomalla on hyvä aloittaa kun on enemmän energiaa. Ärsyttää läskit ja huono kunto.
tarttis itekin mut oon niin helevetin saamaton.Huomenna ostan uudet lenkkarit. Vanhat on menny huonoksi. Aloitan lenkkeilyn. Lomalla on hyvä aloittaa kun on enemmän energiaa. Ärsyttää läskit ja huono kunto.
Joo, aika moni näyttää vaihtaneen. Pitäiskö meidänkin?Niin pitikin. En oo vaihtanu...vielä.
Mun on pakko alkaa tekee jotakin. Harrastin liikuntaa nuorempana. Nyt olen 90kg.tarttis itekin mut oon niin helevetin saamaton.
ei todellakaan pidä.Pitäiskö meidänkin?
Ei se läski liikunnalla lähde. Enemmän olisi vaikutusta syömisillä ja juomisilla.Mun on pakko alkaa tekee jotakin. Harrastin liikuntaa nuorempana. Nyt olen 90kg.
Mä maalaanjuhannus menee niinkun muutkin vapaapäivät.
Niin jotkut sanovat. Jonkun verran muutan syömisiä. Olen aina laihtunut liikunnalla.Ei se läski liikunnalla lähde. Enemmän olisi vaikutusta syömisillä ja juomisilla.
Hyvä hyvä, jätät ruokavaliosta pois ne pahimmat jutut. Viisi kiloa voi humpsahtaa pois ihan nopeastikin.Niin jotkut sanovat. Jonkun verran muutan syömisiä. Olen aina laihtunut liikunnalla.
Höh,pitäähän sun yrittää syyvä,ihan mikä vaan menee alas. Mene vaan veljes luo,varmasti ihan mielellään ottavat sut juhannuksena sinne.Enhän mä oo syöny aikoihin...täytyy kattoa meenkö,ei oo kutsuttu mutta todennäköisesti se menee niin että ite soitan ja kysyn mitä ne tekee ja sit sanotaan et tuu tänne(eivät kehtaa kuitenkaa kieltää)
Juu, jotakin olen jo jättänyt pois.Hyvä hyvä, jätät ruokavaliosta pois ne pahimmat jutut. Viisi kiloa voi humpsahtaa pois ihan nopeastikin.
Nääh. Mää vaihtelen korkeintaan samaa hahmoa.Joo, aika moni näyttää vaihtaneen. Pitäiskö meidänkin?
Pitäis keksiä uusi hahmokin, juu. Nyt ei jaksa.Nääh. Mää vaihtelen korkeintaan samaa hahmoa.
En ees muista millon oon ruokaa tehnyt...joskus kai sillon viimeks ku yhes tehtii. ei oikeen jaksa kiinnostaa.Ja jos ostaa valmista niin ne ehtii homehtua kun ei maistu ja huvita.Höh,pitäähän sun yrittää syyvä,ihan mikä vaan menee alas. Mene vaan veljes luo,varmasti ihan mielellään ottavat sut juhannuksena sinne.
Ei se olekaan kivaa yhdelle tehdä, en mäkään tykkääEn ees muista millon oon ruokaa tehnyt...joskus kai sillon viimeks ku yhes tehtii. ei oikeen jaksa kiinnostaa.Ja jos ostaa valmista niin ne ehtii homehtua kun ei maistu ja huvita.
onpas, saa tehdä just oman maun mukaan.Ei se olekaan kivaa yhdelle tehdä
Ei ole.onpas, saa tehdä just oman maun mukaan.
on mutta osaan mä laittaa muillekkin syöjille maistuvaa.Ei ole.
Kyllä jos mulle saat laitettua sellasta mitä mää söisin niin pointisit sulle.on mutta osaan mä laittaa muillekkin syöjille maistuvaa.
Osaat, tottavie!on mutta osaan mä laittaa muillekkin syöjille maistuvaa.
Hyvin mahtuu. Ja kaffee ja Willereitä on jaettavaksi asti.Tee tilaa siihen riippukeinuun.
Mä en ole vaativa ruoan suhteen. Syön sitä mitä kokataan.on mutta osaan mä laittaa muillekkin syöjille maistuvaa.