The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Boobabe
Mulla jos unihärö iskee, niin saatan valvoa semmoiset kolme vuorokautta.
Sit kun herään niin jos aurinko ei paista en tiedä onko aamu vai ilta, viikonpäivästä puhumattakaan.

Itte nukkuminen tossa välissä ei ole ongelma.
Ainoastaan nukahtaminen ja herääminen.
Mulla on joka yö unihäiriöitä.Herään öisin monta kertaa. Joskus valvon tunnin tai kaksi. Vittumaista kun on herätys töihin aamulla.
 
Katokato...
... selailin tossa ketjua taaksepäin, niin joku vierailija oli gauheen huolissaan palstaihastuksista.

Pitäiskö mun korjata hänen huolensa sanomalla että;
- Boobis on ihastuttava nainen
- Kyöpelinvuori on todella ihastuttava, mutta noitanaisen tarjoamukset tai vaatimukset eivät sovi jokaiselle vasemman lahkeen kannattajalle
- Fami taas... tommoiset naiset kulkevat yleensä vapaana korkeintaan minuutin... ja minun kaltaiseni miehet ovat sillä minuutilla syömässä.
- Bitch taas on luotu hunpansoittajan vaimoksi. Ikävä kyllä minä en ole kyseinen hunpansoittaja. Mutta olen iloinen jos jollain hunpansoittajalla on käynyt noin hyvä tuuri.
- Routamisua minä kosin oitis jos livenä näen. Tommoiset naiset kerätään pois kuljeksimasta ensimmäisen tilaisuuden sattuessa kohdalle.

- tinkuliini, DDR, papumössö, tsuferaffi ja monet muut taas ovat niin nuoria että voin ihailla mutta en ihastua.
 
Vahtikissa houkuteltu pois vahtipaikalta, pääsin kastelemaan kukat ja juomaan kahveet terassille :D Ihana ilma.
 
Vahtikissa houkuteltu pois vahtipaikalta, pääsin kastelemaan kukat ja juomaan kahveet terassille :D Ihana ilma.
"Vahtikissa" on sanana kauhee paradoksi.

Kissa nimittäin makoilee auringossa eikä nosta edes häntäänsä jos ei huvita.

Vahtikoira, niinku pystykorva taas haukkuu kaiken ja kaikkea mikä eksyy kilometrin päähän. (Toki pystykorva tyytyy haukkumaan aidan taakse eksynyttä oravaa. Kelpo navettakissa taas ei hauku, mut aidan takana ei ole oravaa, enää.)

Yks kivääri nimettiin pystykorvaksi. Jotkut luulee, että avotähtäimien vuoksi, Vaik kaikki tietää, että syy oli se, että kun tämä haukahtaa kerran niin muut ymmärtää olla hiljaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä