The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Noi sun väsyneet panssarikessu/verokarhu läpät oot käyttänyt jo niin moneen kertaan että niillä ei ole enää mitään tehoja. Heitä nyt vielä ne vieläkin väsyneemmät hunppabändileuat.
Kerro vaihteeksi itsestäsi jotain?

Milloin mä olisin puhunut paskaa?

Kas kun fakta on se, että mä olen panssarintorjuntakessu.
Niiltä maailmanajoilta kun potentiaalinen elinaika laskettiin noin viideksi sekunniksi. Kas kun ohjuksen lähtönopeus oli 200m/s ja vaunun tykki vastaa siihen tommoiset 2000m/s niin tollon touhua se on.

Mä olen myös ollut helvetin hyvä verokarhu. Ansioistani en puhu muuta kuin sen, että se on osaamattomuutta kun valitaan verotarkastajayhdistyksen tilintarkastakaksi.

Humppabändileuoistani kaikki on totista totta, tai ainaskin sprintterin perseessä totena kuultua.
Kun olet vetänyt tarpeeksi monta sataa keikkaa, niin sit tulet mulle sanomaan, että juksaan?
 
Ihan pikainen moikandeerus kaikille/ sulle :)

Uusi viikko, uudet kujeet. Maanantai selätetty tai oikeammin se selätti mut :D - loistava happimyrkytys ja kotiinsaapumiskoomailu.

Ja se on vielä jussi- viikkokin! Vielä ehtii treenailemaan seittemän veräjän yli hyppäämistä ja kaurapellossa piehtaroimista vaimitensenytoli :D
Voi...
... jos tässä maailmassa vielä olisi nainen jonka selän saisin pestä.

Savusauna.
Nainen jonka vuoksi sen tahtoisin lämmittää.
 
Soon kyllä taivahan tosi että se juhannustaika toimii eli kun tyväre juoksee aattona viis kertaa alasti kylänraitin päästä päähän niin viimeistään kolmannella kerralla on jo sulhasehdokkaita juoksemassa perässä :D
Jos mulla ei olis jo sulhoa ja pitäs ryhtyä kelteisillään kirmailemaan, mun perässä juoksisi vain kaupungin julkisivulautakunta
 
Jos mulla ei olis jo sulhoa ja pitäs ryhtyä kelteisillään kirmailemaan, mun perässä juoksisi vain kaupungin julkisivulautakunta
Jos mä tekisin saman...
... niin mun perässäni olis poliisit.

Eikä ihan pienellä joukolla. Koska täälläpäin poliiseja vielä on, niin kännisenkin poistamiseen nurkkabaarista saapuu hetkessä kolme partiota. (minua ei ole koskaan tarvinnut poistaa)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä