The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olet kyllä todella vittumainen tyyppi mutta olisitko kuiten sittenkään ihan maailman vittumaisin?
Olen.

Niinku reservissä (johon en nykyään kuulu) minut on koulittu siihen, että ainutkaan vieras panssari ei yksinkertaisesti tule ampumaetäisyydelle. Eikä puolen kilsan päässä ole mitään mikä liikkuu tai pysyy paikallaan. Vittu joo.

Siviilissä taas kukaan ei tahdo päästää verotarkastajaa ovesta sisään. Se on vähän vaikeampaa kun siinä ei saa ampua ketään. Rikoslaki kieltää.

Älä tule mulle sanomaan, että en olis maailman vittumaisin tyyppi. Koska olen.
 
vierailija
Olen.

Niinku reservissä (johon en nykyään kuulu) minut on koulittu siihen, että ainutkaan vieras panssari ei yksinkertaisesti tule ampumaetäisyydelle. Eikä puolen kilsan päässä ole mitään mikä liikkuu tai pysyy paikallaan. Vittu joo.

Siviilissä taas kukaan ei tahdo päästää verotarkastajaa ovesta sisään. Se on vähän vaikeampaa kun siinä ei saa ampua ketään. Rikoslaki kieltää.

Älä tule mulle sanomaan, että en olis maailman vittumaisin tyyppi. Koska olen.
Noi sun väsyneet panssarikessu/verokarhu läpät oot käyttänyt jo niin moneen kertaan että niillä ei ole enää mitään tehoja. Heitä nyt vielä ne vieläkin väsyneemmät hunppabändileuat.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Noi sun väsyneet panssarikessu/verokarhu läpät oot käyttänyt jo niin moneen kertaan että niillä ei ole enää mitään tehoja. Heitä nyt vielä ne vieläkin väsyneemmät hunppabändileuat.
Hei kuule, tuntuu siltä että taijat olla nyt ite väsynyt, joten voit mennä nukkumaan :). Väsyneenä ei jaksa välttämättä sietää mitään...edes jotain keskustelupalstojen vastauksia. Tai sitten jos jaksat vielä, niin aina voit jättää lukematta sinua ärsyttävien tai muuten mieltäpahoittavien jutut. Tai...no, antaapahan olla.

Leppoisampaa illanjatkoa/ kauniita unia :)
 
Ihan pikainen moikandeerus kaikille/ sulle :)

Uusi viikko, uudet kujeet. Maanantai selätetty tai oikeammin se selätti mut :D - loistava happimyrkytys ja kotiinsaapumiskoomailu.

Ja se on vielä jussi- viikkokin! Vielä ehtii treenailemaan seittemän veräjän yli hyppäämistä ja kaurapellossa piehtaroimista vaimitensenytoli :D
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Boobabe
Ihan pikainen moikandeerus kaikille/ sulle :)

Uusi viikko, uudet kujeet. Maanantai selätetty tai oikeammin se selätti mut :D - loistava happimyrkytys ja kotiinsaapumiskoomailu.

Ja se on vielä jussi- viikkokin! Vielä ehtii treenailemaan seittemän vetäjän yli hyppäämistä ja kaurapellossa piehtaroimista vaimitensenytoli :D
Mitään taikoja tee. Vedän perseet olalle luonnon helmassa. :whistle:
 
Mulla on tuossa tontilla kylän kaivo niin pittää varmaan sinne mennä munasilteni oottelemaan kylän naisten taikoja eli kun käyvät kurkkaamassa kaivoon ja näkevät sielä tulevan sulhonsa :D
Perkuleen kylymää vettä vain..
Meinasin visuaalista puolta :D
 
Soon kyllä taivahan tosi että se juhannustaika toimii eli kun tyväre juoksee aattona viis kertaa alasti kylänraitin päästä päähän niin viimeistään kolmannella kerralla on jo sulhasehdokkaita juoksemassa perässä :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä