Mä tossa rippijuhlien lomassa pohdin, että tarkoittaako se, kun hame nousee istuessa turhan ylös, sitä että on iso persus?
no vika ja vikaVika on hameessa.
a)iso perse on hyvä
b)jos hame nousee niin ei sekään ole huono
Mä tossa rippijuhlien lomassa pohdin, että tarkoittaako se, kun hame nousee istuessa turhan ylös, sitä että on iso persus?
no vika ja vikaVika on hameessa.
Kauniita unia! Ja kaikille muille kanssa samantien. Mä painun ihan katselematta petiin.Ktson hetken Teeman leffaa ja sitten nukkumaan. Öitä!
Olet kyllä todella vittumainen tyyppi mutta olisitko kuiten sittenkään ihan maailman vittumaisin?Tinkuliini tossa laittoi jotain helppoudesta?
Ei koskaan. Ei ikinä. Ei milloinkaan.
Olen maailman vittumaisin tyyppi. Odotan Peppiä maailman tappiin tai sen ylikin.
Mut helpoksi en ryhdy.
Mökki sitten hulluuden huipulta?Voi kun olisi maallista mammonaa, niin hankkisin järjen rannalta tuommosen hulppean torpan mitä sisustaisin sieluni kyllyydestä ja kuopsisin pihamaita .
Hups. Taisin kuitenkin sitä järveä tarkoittaa. Perk****n ennakoiva tekstinsyöttö .Mökki sitten hulluuden huipulta?
Mökki sitten hulluuden huipulta?
huono sheivausHups. Taisin kuitenkin sitä järveä tarkoittaa. Perk****n ennakoiva tekstinsyöttö .
Olen.Olet kyllä todella vittumainen tyyppi mutta olisitko kuiten sittenkään ihan maailman vittumaisin?
Noi sun väsyneet panssarikessu/verokarhu läpät oot käyttänyt jo niin moneen kertaan että niillä ei ole enää mitään tehoja. Heitä nyt vielä ne vieläkin väsyneemmät hunppabändileuat.Olen.
Niinku reservissä (johon en nykyään kuulu) minut on koulittu siihen, että ainutkaan vieras panssari ei yksinkertaisesti tule ampumaetäisyydelle. Eikä puolen kilsan päässä ole mitään mikä liikkuu tai pysyy paikallaan. Vittu joo.
Siviilissä taas kukaan ei tahdo päästää verotarkastajaa ovesta sisään. Se on vähän vaikeampaa kun siinä ei saa ampua ketään. Rikoslaki kieltää.
Älä tule mulle sanomaan, että en olis maailman vittumaisin tyyppi. Koska olen.
Hei kuule, tuntuu siltä että taijat olla nyt ite väsynyt, joten voit mennä nukkumaan . Väsyneenä ei jaksa välttämättä sietää mitään...edes jotain keskustelupalstojen vastauksia. Tai sitten jos jaksat vielä, niin aina voit jättää lukematta sinua ärsyttävien tai muuten mieltäpahoittavien jutut. Tai...no, antaapahan olla.Noi sun väsyneet panssarikessu/verokarhu läpät oot käyttänyt jo niin moneen kertaan että niillä ei ole enää mitään tehoja. Heitä nyt vielä ne vieläkin väsyneemmät hunppabändileuat.
Mitään taikoja tee. Vedän perseet olalle luonnon helmassa.Ihan pikainen moikandeerus kaikille/ sulle
Uusi viikko, uudet kujeet. Maanantai selätetty tai oikeammin se selätti mut - loistava happimyrkytys ja kotiinsaapumiskoomailu.
Ja se on vielä jussi- viikkokin! Vielä ehtii treenailemaan seittemän vetäjän yli hyppäämistä ja kaurapellossa piehtaroimista vaimitensenytoli
- no siinähän se iänkaikkisin taikakeino tulikin!Mitään taikoja tee. Vedän perseet olalle luonnon helmassa.
En ole pellolla.- no siinähän se iänkaikkisin taikakeino tulikin!
Se ois mulle sopiva paikkaMökki sitten hulluuden huipulta?
Laita kuvas sinne, eihän sinne itte tartte sukeltaaMulla on tuossa tontilla kylän kaivo niin pittää varmaan sinne mennä munasilteni oottelemaan kylän naisten taikoja eli kun käyvät kurkkaamassa kaivoon ja näkevät sielä tulevan sulhonsa
Perkuleen kylymää vettä vain..
Meinasin visuaalista puolta
...miten mie luulen että tänä päivänä nuilla taikojentekopaikoilla niin nökönuukaa ole...sama se missä sitä pyörii taikaliemissään ja miten päin...vaikka sitten hilpasee samantein jonnekin livohkaan oottelemaan lopputulosta*peukuttaa*En ole pellolla.