falurödNiin, mikä se oli sen viime kesäisen maalin nimi? Kaivakaa Tiimari-vihko esille ja tarkistakaa.
Todella syvällistä, kiitos tästä helmestä.Maalia voi kutsua miksi tahansa.
Pääasia on se, että maalitolppia ei siirrellä kesken pelin.
Voittajakodissa ihanat värit.Ihania koteja tässä Suomen kaunein koti ohjelmassa
Jos saa valita?Kyöpelin keitos
Mä jouduin lappomaan kauhalla päähäni, ei juossut.Noin, päivittäinen hygienia hoidettu juoksevan veden alla
olihan varmasti CO2-vapaasti lämmitetty vesi?Noin, päivittäinen hygienia hoidettu juoksevan veden alla
Mietitkö tuhon määrääNoin, päivittäinen hygienia hoidettu juoksevan veden alla
Onko tää illan agenda?olihan varmasti CO2-vapaasti lämmitetty vesi?
ettei vaan mee puunhalaajilla papu nekkuun
Mä olen pelannut sitä peliä mis maalitolppia siirretään kesken pelin.Todella syvällistä, kiitos tästä helmestä.
meeppä tiiä, voihan olla että saadaan kuin ihmeen kaupalla käännettyä puhe polvien ja kaulan välimaastoonOnko tää illan agenda?
Oli NesteOil-lämmitetty vesi.olihan varmasti CO2-vapaasti lämmitetty vesi?
ettei vaan mee puunhalaajilla papu nekkuun
TISSIT. PINPPI.meeppä tiiä, voihan olla että saadaan kuin ihmeen kaupalla käännettyä puhe polvien ja kaulan välimaastoon
Helpommalla pääsee kun ruvetaan heti puhumaan tosta.meeppä tiiä, voihan olla että saadaan kuin ihmeen kaupalla käännettyä puhe polvien ja kaulan välimaastoon
TISSIT. PINPPI.
prkl, tehän luette mua kuin avointa kirjaaHelpommalla pääsee kun ruvetaan heti puhumaan tosta.
Yllättävää?Mä jouduin lappomaan kauhalla päähäni, ei juossut karkuun.
Vuosien ketjuilut ei ole mennyt hukkaanprkl, tehän luette mua kuin avointa kirjaa
Vika on hameessa.Mä tossa rippijuhlien lomassa pohdin, että tarkoittaako se, kun hame nousee istuessa turhan ylös, sitä että on iso persus?
Kahvit näytölläOli NesteOil-lämmitetty vesi.
Papu on luonnontuote (kuten myös paska), joten se sopii viherpiipertäjien nekkuun oikein hyvin.
Koska olen tiedostava ihminen, sanoin tänään Unicefin feissarille että rahaa en anna mutta voin lähettää köyhille afrikkalaisille laatikon tai pari kortsuja niin pystyvät hankkimaan lapsia sen verran kun on varaa ruokkia ja kouluttaa.