The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos ylipäänsä mistään mitään muistan, niin mulla on hämärä mielikuva, että noi yleensä esiintyvät parittain?
Ovat yleensä asennetut mielenkiintoisen naisen ylävartaloon suurinpiirtein navan ja kaulan välimaastoon. Tarkka sijainti selviää kokeilemalla, mutta siihen yleensä pitää pyytää lupa.

Sen lisäksi niitä usein suojaa käsittämätön varuste nimeltään "tissiliivit". Ne ovat vähän niinku "sukkahousujen" kaltaiset turhakkeet, eli vain miesten kiusaksi keksityt haitakkeet.

Jos niitä jostain syystä ei osaa vasemmalla kädellä avata niin puukoolla ne aukeaa oikein näppärästi. Suosittelen silti opettelemaan haittarinsoittoa, koska siinä vasemman käden sormien tarttee osata sielläkin minne ei näe. Puukkoratkaisu voi käydä kukkaron päälle koska noi tissisuojukset ovat perhanan kalliita.

Mut jos joskus käy niin hyvä tuuri, että saa tissiparivaljakon näkyviin. Niin siitä ongelmat sit vasta alkaa.

Siinä on tissiparin ihastelun sijaan suuri vaara joutua semmoisiin seksitouhuihin. Ja se yleensä kysyy mieheltä jotain olympiaurheilijan kuntoa. Eikä siinä vielä kaikki vaan jossain vaiheessa viaton miesparka houkutellaan keinutuolikauppaan.
 
Oliks toi mulle?

Pitääkö mun erikseen kertoa, että:
a) mä en ole täällä jallittamassa pimuja
b) tissit mua kiinnostaa milloin ovat kiinni mielenkiintoisessa henkilössä
c) joo, olen suurinpiirtein normaali heteromies

d) jos milloin ikinä käy niin, että käytöksessäni on moitittavaa niin suora palaute kelpaa aina, vaikka olisi negatiivistakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
vierailija
Oliks toi mulle?

Pitääkö mun erikseen kertoa, että:
a) mä en ole täällä jallittamassa pimuja
b) tissit mua kiinnostaa milloin ovat kiinni mielenkiintoisessa henkilössä
c) joo, olen suurinpiirtein normaali heteromies

d) jos milloin ikinä käy niin, että käytöksessäni on moitittavaa niin suora palaute kelpaa aina, vaikka olisi negatiivistakin.
Mmm, saanen olla eri mieltä. Uikutus alkaa aina väistämättä, ennen kuin kerkää edes virkkeelle pistettä antaa.
 
Boobabe
Oliks toi mulle?

Pitääkö mun erikseen kertoa, että:
a) mä en ole täällä jallittamassa pimuja
b) tissit mua kiinnostaa milloin ovat kiinni mielenkiintoisessa henkilössä
c) joo, olen suurinpiirtein normaali heteromies

d) jos milloin ikinä käy niin, että käytöksessäni on moitittavaa niin suora palaute kelpaa aina, vaikka olisi negatiivistakin.
Nouu, tota avatarta vaan. :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä