Yinksu
Mää sanoinkin että en haluu niitä yksinnurmikon leikkuuta ja lumen kolaamista. kannattaa tarkkaan miettiä mitä haluaa.
koko tontin asfaltointi maksaa pikkusen liikaa.
Mää sanoinkin että en haluu niitä yksinnurmikon leikkuuta ja lumen kolaamista. kannattaa tarkkaan miettiä mitä haluaa.
koko tontin asfaltointi maksaa pikkusen liikaa.
ai sää oot jo 50, juttujen perusteella oon pitäny parikybäsenäMinun nähdäkseni esim täälä palstalla suurimmat valittajat ja itkijät on yleensä noin 50v ukkoja.
jaa että palvelija palkattava vielä lisäksMää sanoinkin että en haluu niitä yksin
Jos sää tulisit nurmikonleikkaajaksjaa että palvelija palkattava vielä lisäks
justiin mä valitin liian kallista tontin asfaltointia. ihan sen takia kun en tykkää koko nurmikon leikkuusta.Jos sää tulisit nurmikonleikkaajaks
Jätetään se kolmas pois ja suklaa käy kyl, lisäksi kermavaahtoa ja mansikoita...ja sitten parille pojanklopille voita väliin*pyörittelee simmujaan*....eli mä - ja suklaata nyt molempien suuhun toviksi.
Ai ni, suklaahan ei tietty käyny...no sitten joku grillimaggara
Noin, saatte sitä mussutella....
Jätetään se kolmas pois ja suklaa käy kyl, lisäksi kermavaahtoa ja mansikoita
Mut se oliski mun nurmikko.justiin mä valitin liian kallista tontin asfaltointia. ihan sen takia kun en tykkää koko nurmikon leikkuusta.
ai sää oot jo 50, juttujen perusteella oon pitäny parikybäsenä
onneks myynnissä on semmosia robotti leikkureita.Mut se oliski mun nurmikko.
Plaah. Ei sellasia kukaan halua, eihän niissä oo ees mitään kateltavaaonneks myynnissä on semmosia robotti leikkureita.
En syöTässä on pojille. Kelpaako?
jaa että minussa olis.Plaah. Ei sellasia kukaan halua, eihän niissä oo ees mitään kateltavaa
Nii ja rikkaruohomyrkkyjäonneks myynnissä on semmosia robotti leikkureita.
Tää ei ollukaan sulle.En syö
aha, mä söin just äsken spagetttia ja jauhelihakastikettaTää ei ollukaan sulle.
...sulla onkin Majurille ihan omat herkut*räpsyti räpsyti*....Tää ei ollukaan sulle.
Miks sää naurat?! Olis tietty.jaa että minussa olis.