The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kotona taas,sopivasti alkoi vettä ripsuttelemaan ku olin pihassa jo. :)

Ostin puna ja keltasipulia, kesäkurpitsaa, go green punaisia linssejä ja papumixiä, marinoitua tofukuutioita ja alpron cuisene kookoskermaa ja paprikoita mun kasvisruokaan. :love:

Ohraa ja porkkanaa oli jo kotona
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Yinksu
Varsinainen happihyppely kun mitään muuta tullu vastaan kun käsikädessä kulkevia ihmisiä. Pitäs olla jossain laissa sanottu että erota ei saa marras-huhtikuu välisenä aikana. Edellinenkin ero sillon aikoinaan tapahtu kesän aikana niin siinä se meni kesä ihan vituiks ja niin se on nytkin.
Tossa happihypyl mietin tota muutto asiaaki...täs lähel on kaikki samanlaisia paikkoja eli ei mitään elämää missää. No turistit on nyt mut muuten, en mä osaa edes sitä asiaa päättää!! Eikai sit nyt tarvikaan heti mut...tiedän että jämähän tähän enkä saa mitään aikaseks. Vuoden päästä taas mietin että minne sitä menis, onhan se nyt nähty.
 
Varsinainen happihyppely kun mitään muuta tullu vastaan kun käsikädessä kulkevia ihmisiä. Pitäs olla jossain laissa sanottu että erota ei saa marras-huhtikuu välisenä aikana. Edellinenkin ero sillon aikoinaan tapahtu kesän aikana niin siinä se meni kesä ihan vituiks ja niin se on nytkin.
Tossa happihypyl mietin tota muutto asiaaki...täs lähel on kaikki samanlaisia paikkoja eli ei mitään elämää missää. No turistit on nyt mut muuten, en mä osaa edes sitä asiaa päättää!! Eikai sit nyt tarvikaan heti mut...tiedän että jämähän tähän enkä saa mitään aikaseks. Vuoden päästä taas mietin että minne sitä menis, onhan se nyt nähty.
määki oon pannu merkille että sulla ei päätökset synny ilman erittäin tarkkaa puntarointia ja vatulointia
 
Varsinainen happihyppely kun mitään muuta tullu vastaan kun käsikädessä kulkevia ihmisiä. Pitäs olla jossain laissa sanottu että erota ei saa marras-huhtikuu välisenä aikana. Edellinenkin ero sillon aikoinaan tapahtu kesän aikana niin siinä se meni kesä ihan vituiks ja niin se on nytkin.
Tossa happihypyl mietin tota muutto asiaaki...täs lähel on kaikki samanlaisia paikkoja eli ei mitään elämää missää. No turistit on nyt mut muuten, en mä osaa edes sitä asiaa päättää!! Eikai sit nyt tarvikaan heti mut...tiedän että jämähän tähän enkä saa mitään aikaseks. Vuoden päästä taas mietin että minne sitä menis, onhan se nyt nähty.
No niin...sä oot vielä siinä erossasi niin kiinni, että liikkuessasi näet vain sellaisia asioita mitkä tavallaan ruokkii tota eroahdistustasi. Kuten nyt nuita pariskuntia.

Ihan normaalia huttua mikä kertoo sen että selvityshomma on kesken.

Mutta mitä tulee tohon asunnonvaihtoon ja muutoksenhakuisuuteen, niin...mitä oikeesti sä menettäisit kun muuttaisitkin aivan muualle? Pois tuolta/ sieltä missä sun on nyt paha olla. Mitä jos vain...repäisisit? Muuta :)! Ihan uuteen "uuteen" kämppään :)! Ihan uusille huudeille:)! Uudet maisemat, uudet ihmiset, uudet tapahtumat :)....

Mitä jos oisitkin nyt rohkee ja vain tekisit :).
 
Kun oliskin rohkea mutta kun ei ole. Nää paikkakunnat tässä ympärillä on kaikki samanlaisia, pieniä samanlaisia paikkoja missä ei mitään tapahdu.
Katopa sitten se ensimmäinen pikkasen isompi kaupunkinen mikä siinä ois tyrkyllä :)....tsekkaa sen asuntomarkkinat, katot mitä tapahtuis työmatkalle, voisit samalla vaikka käydä esim. Molin sivuilla kattomassa uusia tuulia....:)

Sä ite laitat asiat tapahtumaan, muista se :)
 
Kyllä tuota olis tehny miel ostaa vaikka mitä,mutta turha ostaa liikaa evästä kaappiin:eek: :barefoot: kerkiihä tuota lisää ehtimään ja maistelemaan myöhemminkin.:unsure:
 
Yinksu
Katopa sitten se ensimmäinen pikkasen isompi kaupunkinen mikä siinä ois tyrkyllä :)....tsekkaa sen asuntomarkkinat, katot mitä tapahtuis työmatkalle, voisit samalla vaikka käydä esim. Molin sivuilla kattomassa uusia tuulia....:)

Sä ite laitat asiat tapahtumaan, muista se :)
Ei kyllä vaan pysty. Pilkasen isompi paikka niin työmatka ehkä himpun lyhenis mutta sit kaikki muu pitenis.Sitte olis tänne jo matkaa niin että jäis seki vähä mitä tääl on ja matka veljelle pitenis entisestään. Ja työpaikasta, vakipaikasta ei noin vaan lähetä vaikka mieli tekis jos vaihtoehtona on työttömyys tai määräaikainen paikka. Eli liikaa miinuksia tulis.
Ehkä en täs mielentilas nyt rupee tekee isoja päätöksiä.
 
Ei kyllä vaan pysty. Pilkasen isompi paikka niin työmatka ehkä himpun lyhenis mutta sit kaikki muu pitenis.Sitte olis tänne jo matkaa niin että jäis seki vähä mitä tääl on ja matka veljelle pitenis entisestään. Ja työpaikasta, vakipaikasta ei noin vaan lähetä vaikka mieli tekis jos vaihtoehtona on työttömyys tai määräaikainen paikka. Eli liikaa miinuksia tulis.
Ehkä en täs mielentilas nyt rupee tekee isoja päätöksiä.
No sitten ei pysty :).

Eli loppujen lopuksihan sulla on sitten perusasiat ihan hyvin eli ei kauheesti valittamista kuitenkaan:).
 
Eiku ei mua silleen haittaa kun ikäni asunu näin mutta kun nää on kaikki ihan samanlaisia kaikki. Ei must olis ees isoihin paikkoihin kun haluun sen talon ja pihan ym rauhat mutta kun en mä niitä yksin halua eli sit vaan kärvistelen jossain kt asunnossa.
Tuonkin voi kyllä muuttaa positiiviseksi. Voit muuttaa ihan just minne ja miten haluat eikä tartte kuunnella kenenkään muun mielipidettä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä