Höh,miks koskee? IkävääJalkoihin koskee.
En tiiä. KasvukipujaHöh,miks koskee? Ikävää
Meinaatko kasvaa lisäpituutta ?En tiiä. Kasvukipuja
Ei oo. Mä oon niin nuori että kasvan pituutta vielä.Meinaatko kasvaa lisäpituutta ?
No mutta kivut ei oo kivoja.
Ukkovarpaitten väliin?Jalkoihin koskee.
Ei sentään.Ukkovarpaitten väliin?
niin, buubishan uhos illalla että haalaa jonku könsikkään kämpille vähän "jatkoille"Ukkovarpaitten väliin?
on taidettu temuta hyvin hyvin paheksuttavissa asennoissaOtin 2 burana 600mg. Pää ja niska myös kipeä.
Sateista huomentaKappas. On aamu
Kappas vol.2. Sataa vettä .
Huomentapäivää kaikille
...pitäskö tähän sitten huutaa isosti että..Eilinen myrsky näyttää olevan ohi ja sää kirkastuu. Tänään alan laittamaan parveketta kuntoon. Vielä ois muutama litteä Ikean paketti odottamassa kokoomista
Laitetaan katsos saha ja leka piiloon, hyvin sujuu...pitäskö tähän sitten huutaa isosti että..
Juokse mister toffonen!! Nyt on oikein hyvä hetki lähteä pikkutoffosen kans toviksi happeilemaan kun äiti toffonen ryhtyy huusholleeraamaan...!
*varovaisena*
Ei vais, rennolla asenteella ja otteella sitten siellä ja yhdessä jos teette niin hurttihuumoria kehiin kans, kun lyötte viisaat päänne yhteen <3
No niin, hyvä tehdä todellakin etukäteisvalmistelujaLaitetaan katsos saha ja leka piiloon, hyvin sujuu
Mä vedin kaapin ovea tiukemmin kiinni, jotta mankeli olis piilossaNo niin, hyvä tehdä todellakin etukäteisvalmisteluja
Mulla ois vielä kans loppurutistuksen paikkaa ja - pälyilen ja sipisen ettei Lunis kuule - nyt ois mankelille kysyntää tuon lakanapinon kans...