Puolukoista teet makoisan piirakan tai vispipuuroa .Voi siellä puolukoita olla....suurin osa meni kyllä exän pakkaseen...prkl!
Puolukoista teet makoisan piirakan tai vispipuuroa .Voi siellä puolukoita olla....suurin osa meni kyllä exän pakkaseen...prkl!
PuolukkarahkaaPuolukoista teet makoisan piirakan tai vispipuuroa .
Myttinen!!Nukuksi kauniisti siellä mahettoman kaakana *pus*Uwaah, jokohan sitä nukkumaan ku kello on yksi
Ei käy . Nyt palstailet .Uwaah, jokohan sitä nukkumaan ku kello on yksi
...Myttylandiassa taitaa mennä nopeemmin toi NukkuMasa päähän, kun ne on siellä pää alaspäin*varovaisena ellinä*...eikäku mitä..?!Ei käy . Nyt palstailet .
No niin... Nyt selvis tämäkin. Ei se oo ihme, että täällä saa lähes poikkeuksetta Masaa aina ootella ....Myttylandiassa taitaa mennä nopeemmin toi NukkuMasa päähän, kun ne on siellä pää alaspäin*varovaisena ellinä*...eikäku mitä..?!
...
Kuka, mitä, hähai miten ihanaa...mulle vittuillaan....
Irlissä...yks kännikala.Kuka, mitä, häh
Siellä on siis otettu liikaa "viisasten" juomaaIrlissä...yks kännikala.
Miulla on pakkasessa hillasoiden helmi paketti .
Just näinHahhaaaahahhahh ajjajjaaaaa hoohoooooo
Hih hih hii.. ha haa..Hahhaaaahahhahh ajjajjaaaaa hoohoooooo
...se on se asentohoito*peukuttaa*No niin... Nyt selvis tämäkin. Ei se oo ihme, että täällä saa lähes poikkeuksetta Masaa aina ootella .
Hih hih hii.. ha haa..
KylkilauantaiPizzalauantai
IRL paha paikka,pysyttele täälä palstalla vaan.Irlissä...yks kännikala.
Ilmeisesti...tässähän tää ilta mukavasti menee kun on vittuiluseuraa. Ei pitäs valittaa kun joku mulle viestii laittaaSiellä on siis otettu liikaa "viisasten" juomaa
Pöh. Pistät äänet pois ja unohdat mokomat viestit.Ilmeisesti...tässähän tää ilta mukavasti menee kun on vittuiluseuraa. Ei pitäs valittaa kun joku mulle viestii laittaa