...ei kun kutsua ei tule vaikka halusin tai en.
ei toi hymiö sovi muiden käytettäväks,tuntuu et varastaa toisen hymiön
...ei kun kutsua ei tule vaikka halusin tai en.
Mulla on niin ikävä niitä vanhoja hymiöitä. Ei näistä uusista oo mihinkään!en ole niskavamma hymiöö kauheesti käyttäny enää kun siitä joku joskus sano.
Uuu..joo..halaushymppänen ja kukkapuskanen ja päätäseinään ja pusinenkin jaja...Mulla on niin ikävä niitä vanhoja hymiöitä. Ei näistä uusista oo mihinkään!
se on turunmurretta ja tarkottaa sitä että kaveripiirissä kaikki on pannu kaikkiaMitä ne on?
halpa jos on siisti2H+K+S, 550 €/kk, 61 m² vesi ja sähkö 15e
Mut ei sallita lemmikkejä ...olis siellä paikassa mis työmatka lyhenis.
varmaan yksityinen kun ei ollu tutun kuulonen.
Onhan näitä esim. kukka hymiöitä vieläkinUuu..joo..halaushymppänen ja kukkapuskanen ja päätäseinään ja pusinenkin jaja...
Mutta näillä mennään ...ja tällä hilavitkuttimella kun oon, niin tässä vasta rajoittuneet naamat onkin
...teijen toisten hilavitkuttimissa*varovaisena*Onhan näitä esim. kukka hymiöitä vieläkin
pulsittiä.se on turunmurretta ja tarkottaa sitä että kaveripiirissä kaikki on pannu kaikkia
Ei pidä unohtaa tikulla silmään hymiööUuu..joo..halaushymppänen ja kukkapuskanen ja päätäseinään ja pusinenkin jaja...
Mutta näillä mennään ...ja tällä hilavitkuttimella kun oon, niin tässä vasta rajoittuneet naamat onkin
Sekin vielä!!!Ei pidä unohtaa tikulla silmään hymiöö
Kuvista näytti olevan,varmaan joku mummo asuu/asunu sisustuksesta päätellen.Mut pinnat oli siistin näkösiä.ainoa miinus et lemmikit ei sallittuja ja kyl ne pitäs olla sallittuja.halpa jos on siisti
(Sähkö)saunallinen kaksio jossa sähkö sisältyy vuokraan?Siistikuntoinen saunallinen kaksio. Vuokra 560 e/kk + vesi 23e/hlö, sähkö sisältyy vuokraan.
kallis? miten sähkö sisältyy vuokraan??
No en mä tiedä oliko sähkösauna,ei sitä sanottu.(Sähkö)saunallinen kaksio jossa sähkö sisältyy vuokraan?
Anteeksi kuinka? Tommoista ei ole olemassa.
ehkä kämpässä ei jostain ihmeen syystä ole sähkömittaria niin siksi sähkö on pakko sisällyttää vuokraanNo en mä tiedä oliko sähkösauna,ei sitä sanottu.
Ehtoota...kelpuutatko rapsupiirakkapalasen?*ojentaa jo*Iltaa
Nami ja juoksee hakemaan toisen kupillisen kahvia.Ehtoota...kelpuutatko rapsupiirakkapalasen?*ojentaa jo*
Sit voisi saunoa vaikka joka iltaehkä kämpässä ei jostain ihmeen syystä ole sähkömittaria niin siksi sähkö on pakko sisällyttää vuokraan
Kiesus, tommosen ryntäilyn kans tulee helposti liiaksi kalorivajetta...sä saat toisenkin palasenNami ja juoksee hakemaan toisen kupillisen kahvia.
Tän illan saldo, kaksi reissua Ikeaan. Parvekkeelle uutta mööpeliä, niin pääsee mies taas kokoamaan. Viikonloppu meneekin yksiä yllätyssynttäreitä tuohutessa ja jossain kohti pitäis partsin lattia maalata ja laittaa mööpelit paikoilleen.
Mä en ole mikään kova saunoja että silleen ihan sama miten sähkömaksut ja sauna meneeMut onhan se kiva et on se sauna vaikka sitä ei tarttis kauheen usein mut jos sitä ei ole niin harmittaa sekin.Taloyhtiöiden saunat on ehdoton nöynöy.Sit voisi saunoa vaikka joka ilta
Kiitos Huomenna pitäisi ehtiä vielä maaleja hakemaan ja ja ja...Kiesus, tommosen ryntäilyn kans tulee helposti liiaksi kalorivajetta...sä saat toisenkin palasen