...ja sieltä tulee taas surullisen kuuluisia viimeisiä lausahduksia *pyörittelee simmujaan*Harmi vaan että sellasta päivää ei ikinä tule niin ei voi huomata.
...."...ei ikinä..."
...ja sieltä tulee taas surullisen kuuluisia viimeisiä lausahduksia *pyörittelee simmujaan*Harmi vaan että sellasta päivää ei ikinä tule niin ei voi huomata.
ne parit jotka on me ovat kamalia, yksilöllisyyntensä menettäneitä omituisia tuplaihmisiä.En oo oikein vieläkään käsittänyt että meitä ei ole enää...se on jotenkin kovin käsittämätöntä että ei ole "meitä"...
ennusta mullekkin.Harmi vaan että sellasta päivää ei ikinä tule niin ei voi huomata.
Me ollaan kyllä me mutta ei se tarkoita etteikö voitaisi olla erilläänkin.ne parit jotka on me ovat kamalia, yksilöllisyyntensä menettäneitä omituisia tuplaihmisiä.
No en mä nyt ihan silleen sitä meinannu...hö.ne parit jotka on me ovat kamalia, yksilöllisyyntensä menettäneitä omituisia tuplaihmisiä.
Me ollaan kyllä me mutta ei se tarkoita etteikö voitaisi olla erilläänkin.
No en mä nyt ihan silleen sitä meinannu...hö.
Jaa niinku mitä...?ennusta mullekkin.
Unissasko sä siellä kirjoitteletno kohta olen oikeesti hereillä.
melkein. nousin ylös mutta olematon järki jumittaa vielä.Unissasko sä siellä kirjoittelet
En tiedä mistä on kyse. Joten vastaan kysymykseen jota en tiedä. Persiilleenhän semmoinen menee, mut entäs sitten?Harmi vaan että sellasta päivää ei ikinä tule niin ei voi huomata.
Onneksi olkoonIltaa!
Ja oivoi. Niin siinä sit kävi että kakkonen sai opiskelupaikan pk-seudulta ja lennähtää omille siiilleen.
Kyllä mä osaan vessan pestä....meinaat sitten jatkossa kuninkaan huoneessa käymisesi jälkeen alvariinsa pestä huoneen katosta lattiaan*varovaisena ellinä*
Soon hjuva juttu*peukuttaa*Kyllä mä osaan vessan pestä.
Se oli äiti kun opetti pesemään kädet vessakäynnin jälkeen.
Kiltti poika tottelee äitiä aina milloin mahdollista.
en tiedä onko kallis vai halpa, mutta kun sähkö sisältyy hintaan niin se tarkottaa sitä ettei sulle tule erikseen sähkölaskua.kallis? miten sähkö sisältyy vuokraan??
mut sittenhän se ei mee kulutuksen mukaan...en tiedä onko kallis vai halpa, mutta kun sähkö sisältyy hintaan niin se tarkottaa sitä ettei sulle tule erikseen sähkölaskua.
Oikein, ei mene kulutuksen mukaan eli otollinen kaksio kukan kasvattamiseenmut sittenhän se ei mee kulutuksen mukaan...