niin kuulema, mutta ei se töissä ollessa haittaa.Huomenna sataa vettä.
niin kuulema, mutta ei se töissä ollessa haittaa.Huomenna sataa vettä.
Joo, turhan kaunis keli sisällä koomailtavaksi kylläaurinko tosiaan paistaa hyvin.
No niimpäs on tännekkin luvattu ja ukkostakinHuomenna sataa vettä.
...suattaapi sattaa tai olla satamati...sen tietää varmaksi vasta huomennaHuomenna sataa vettä.
Mutta sää meet vasta illalla.niin kuulema, mutta ei se töissä ollessa haittaa.
ja päivällä nukun.Mutta sää meet vasta illalla.
Mie en oo joutanu vielä moista aattelemaankaan mutta luulen tämän ohjelmistotoimiston infoavan siitä lähempänä ko. ajankohtaamitäs muut on juhannukselle suunnitellu?
mä luultavasti lojun kotona ja kattelen telkkaria.
Ei mitään ihmeitä,kotona ollaan vaan.mitäs muut on juhannukselle suunnitellu?
Juhannusajelulle...No joo en tiiä kun suunnitelmat muuttu.Oon kai täällä nyhjäämässä tai jos velipoika kotona niin sinnekin vois tuppautua jos kehtaa.mitäs muut on juhannukselle suunnitellu?
saattaa olla että menenkin.Juhannusajelulle...
saattaa olla että menenkin.
Laastaria*varovaisena*Vasara
En ole suunnitellut mitään. Ehkä ulkona grillaten jossakin. Kertakäyttögrilli ja muut tarvittavat mukaan.mitäs muut on juhannukselle suunnitellu?
Mä luin että perssaksien.....ette muuten tiiä miten voi voimille ottaa suihkussa käyminen*huokaa syvään monta kertaa*
Ihan maitohapoilla ja tärinässä...mie taijan tosissani ottaa lähempää kontaktia pensassaksien kanssa ja teen kesäpöwwön...*peukuttaa*
tosin sitten mä taijan joutua ulkoruokintaan, tirpanan kiukustuminen ois silloin taattua settiä...