The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kilin kellit, en pompi vähälle ajalle vielä ollenkaan *puhaltelee...*

Mänen puis. Tolloilen tovin ja harjottelen hengittämistä. Unikuvat sais olla hyviä ja syviä ja palauttavia, kits.

Mutta sulle - hyyveli yyteleitä, näe kauniita unia ja nuku hyvin...ja herää onnellisena :)*pus*
 
Viimeksi muokattu:
Et kuitenkaan ole vetänyt vuostolkulla pari-kolme jallupulloa aamupalaksi ja pari koppaa kaljaa iltapalaksi.
Mun ottelupainoni on ... ööh... seittemänkymmentä kiloa. Olen hyvin pieni mies.. Teoriassa olen kuollut jos vedän neljä jallua ja laatikon kaljaa... teoriassa. Käytännössä en kuole. Kokeiltu on.

Toistaiseksi koskaan en ole ottanut sitä rähinäviinaa. Vaikka paras viina aina onkin siellä pullon pohjalla.

Voi vittu. Jos minussa ei ole miestä voittamaan viinaa, niin olenko minä ylipäänsä mies?
Omasta mielestäni olen kova jätkä, mutta vastus on tosi kova.
 
Mun ottelupainoni on ... ööh... seittemänkymmentä kiloa. Olen hyvin pieni mies.. Teoriassa olen kuollut jos vedän neljä jallua ja laatikon kaljaa... teoriassa. Käytännössä en kuole. Kokeiltu on.

Toistaiseksi koskaan en ole ottanut sitä rähinäviinaa. Vaikka paras viina aina onkin siellä pullon pohjalla.

Voi vittu. Jos minussa ei ole miestä voittamaan viinaa, niin olenko minä ylipäänsä mies?
Omasta mielestäni olen kova jätkä, mutta vastus on tosi kova.
Mä luulen ettei sulla vaan ole kyllin tärkeää syytä pysytellä selvänä.
 
Mun ottelupainoni on ... ööh... seittemänkymmentä kiloa. Olen hyvin pieni mies.. Teoriassa olen kuollut jos vedän neljä jallua ja laatikon kaljaa... teoriassa. Käytännössä en kuole. Kokeiltu on.

Toistaiseksi koskaan en ole ottanut sitä rähinäviinaa. Vaikka paras viina aina onkin siellä pullon pohjalla.

Voi vittu. Jos minussa ei ole miestä voittamaan viinaa, niin olenko minä ylipäänsä mies?
Omasta mielestäni olen kova jätkä, mutta vastus on tosi kova.
Tsemppiä ja jos repsahtaa niin älä lyö kaikkia läskiksi ja vejä kahen kuukauven ränniä vaan jatka seuraavana päivänä. Mut älä anna kuiten itelles lupaa että "silloin tällöin" voi ottaakkin, eikö siis "repsahtaa"
Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Tsemppiä ja jos repsahtaa niin älä lyö kaikkia läskiksi ja vejä kahen kuukauven ränniä vaan jatka seuraavana päivänä. Mut älä anna kuiten itelles lupaa että "silloin tällöin" voi ottaakkin, eikö siis "repsahtaa"
Tsemppiä!
Tässä se pointti kai onkin. Pitää osata olla onnellinen siitä hyvästä mistä onnistui. Ja repsahduksen jälkeen pyrkiä taas onnistumaan.

Mä jätän kuudennen oluen avaamatta ja otankin jogurtin ja muromysliä. :p
 
minäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminä
Katos. Ikioma perskärpänen.

Pitäiskö mun ny olla otettu vai lyödä lätkällä päälle?

Tulee vanhat duunit mieleen, että syönkö yhden vai kaksi jurristia ennen aamukahvia vai vasta myöhemmin?

Vierailijaperspärpäsinnovaatiohalukkaalle voin kertoa, että mä olen lukenut enemmän kuin tarpeeksi. Ja ihan vitusti enemmän kuin sinä.
Revi siitä oma huumorisi jos sinulla sellaista on.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä