The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
aurinko tosiaan paistaa hyvin. :)
Joo, turhan kaunis keli sisällä koomailtavaksi kyllä :)

..tosin semmonen kiva vesisaderopotuskin laittais patittamaan, jos ulos ei pääsis...tai semmonen kiva kuulaan rapsakka ja pirtsakka pakkanen leijuvine timanttihiutaleineen...tai semmonen kiva tuulenmyräkkä...tai...

No. Silloin ei ehken potuttais jos ulkona olis. vähintään -57 astetta pakkasta ja se toimia alvariinsa salamoita ja taivaalta satelis kaatamalla pikkusia vihreitä ukkeleita :)

...ette muuten tiiä miten voi voimille ottaa suihkussa käyminen*huokaa syvään monta kertaa*

Ihan maitohapoilla ja tärinässä...mie taijan tosissani ottaa lähempää kontaktia pensassaksien kanssa ja teen kesäpöwwön...*peukuttaa*:)

:D tosin sitten mä taijan joutua ulkoruokintaan, tirpanan kiukustuminen ois silloin taattua settiä...

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Boobabe
...ette muuten tiiä miten voi voimille ottaa suihkussa käyminen*huokaa syvään monta kertaa*

Ihan maitohapoilla ja tärinässä...mie taijan tosissani ottaa lähempää kontaktia pensassaksien kanssa ja teen kesäpöwwön...*peukuttaa*:)

:D tosin sitten mä taijan joutua ulkoruokintaan, tirpanan kiukustuminen ois silloin taattua settiä...
Mä luin että perssaksien.. :oops: :ROFLMAO:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä