The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hups, taisipa viroa puhuvilla pihan remppaajilla mennä kulkuväylän korot päin persettä ja kulkuväylä nousta liian korkialle.

http://i6.aijaa.com/b/00848/14190795.jpg

No seinänaapurini saa nyt homekämpän kaupan päällisiksi ja keravan kaupungin omistama vuokrataloyhtiö on jo hyväksynyt tuon työn.

Muutenkin nurmikkoalueet tasaisuudeltaan on kuin perunapeltoja
Ehtaa "aivot narikkaan ja hommiin"- meininkiä.

Ei ollut sellainen pieni, nuori, tumma mies, ehkä hieman "naismainen" joka sinkosi paikasta toiseen tuhatta ja sataa ja puhui ja nauroi kovalla äänellä. Seurassaan huomattavasti hiljaisempi julmetun paksu nuorukainen ja vielä kolmas joka on aika "normaali" noiden kahden rinnalla?
Kyllä tässä hääräsi kaksi isokokoista vironkielistä juippia

Ihan nätiltähän toi näyttää mutta ei kasvukerrosta voi tolleen nostaa seinän viertä ylös. Homevaurioita siitä todella syntyy. Ja huonolla tuurilla vielä routavaurioitakin.
Mahdollinen nätteys ei paljoa auta jos kulkutie thdään paikkaan johon sitä ei o suunniteltu ja sit vielä nostetaan maanpinta kiinni tiilvuoraukseen. Jos se vielä näyttäis tunkiolta, niin se olis kolmas ja vähäisin virhe.

• Tykkää
Reactions: 0roosa0
Jee! Posti tuli!

Mä menen hakemaan sen ja kastelen samantien tmaatit. Mies saa sit kiskoa ton aggregaattorin päälle jotta kaivosta nousee lisää nestemäistä. (omaa syytään, mitäs jätti sen viimeisenkin jatkojohdon työmaalle)

tuota määki oon koettanu työkavereiile terottaa että puntaroikaa huolella ja duunatkaa kunnolla niin ettei ensimmäiseen pariinkymmeneen vuoteen tartte tulla parsimaan

lopputuloksesta pitäs pystyä rinta kaarellla sanomaan että tuo on minun tekemä

:cautious: Me ollaan jossain Tukholman eteläpuolella jonkun ukkokullan tuttavan luona. Tolla äijällä on nahkainen lentäjänlakki, lentäjänlasit, pitkä nahkatakki ja polvipituiset natsisaappaat. Ehkä hippasen epäilyttävän näköinen heppu.

Vaikuttaa kumminkin ihan mukavalta. Kai toi on hänen rokkarityylinsä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä