Hämmentävät miehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Jo pari vuotta olen säätänyt kahden miehen kanssa ; toisen kanssa puhtaasti seksiä ja toisen jotakin mitä en edes tiedä. Tämä seksisuhde on varsinaisesti päättynyt jo viime vuonna juurikin siitä syystä että en halunnut sellaista. Tai siis miehen yhteydenotoilla ei ollut mitään (siis ei mitään) muuta tarkoitusta kuin saada. En jaksanut sitä joten päätin että em halua nähdä enää. Silti kuukausien ajan hän on toistuvasti laittanut viestiä että haluaa nähdä, on ikävä jne. En ole suostunut koska epäilen että muuksi se juttu ei muutu.
Toinen taas on säätö jo vuosien takaa. Intiimiksi suhde muuttui vasta tänä keväänä. Mutta ainoat yhteydenotot kännissä. Selvinpäin ei ikinä. Tai no, muutaman kerran viesti tullut. Mutta kuulemma tykkää ja blaablaa...niin kännissä.
Mitä teen näitten kans? Toinen ei jätä rauhaan ja toisesta ei taas kuulu tarpeeksi? Unohdanko kummankin eli jätän vaan vastaamatta?

No, jos ei sua kiinnosta noi jutut kummankaan kanssa, niin siinä tapauksessa sanoisin ainakin itse molemmille, että en ole enää kiinnostunut noista kuvioista. Kyllä minusta on ihan kohteliasta vastata ja lyhyesti, asiallisesti selvittää asia - mihinkään draamaan ei tosin kannata ryhtyä - mutta sen jälkeen jos vielä jatkavat pommittamista, voi jättää vastaamatta.

Lopeta monen kanssa säätäminen. Keskity yhteen, mutta ei sellaiseen, joka kaluaa tavata vain seksin merkeissä.
Niin. Niinkuin sanoin niin enpä tiedä mitä kumpainenkin haluaa. Puhuttu on. Kummankin kans. Mutta siltikään teot ei vastaa sitä mitä on puhuttu. Ja toisen kans varsinainen säätö on alkanut vasta nyt kun toisen olen yrittänyt lopettaa. Tokikin toisen kans ollaan tunnettu puolen ikää ja jo useempi vuosi sitten kertoi olevansa ihastunut minuun. Silloinki kännissä. Että notta...

Äh. Poistan kummankin yhteystiedot etten vaan heikolla hetkellä viestiä laita. Jos toisen seuraava viesti tulee perjantaina klo 22 niin eipä mun tarvi siitäkään välittää..