Yinksu
Mä olin vasta heränny ja sä olit jo menossa!joku ei lähteny harrastamaan vaikka melkeen lupas.
Mä olin vasta heränny ja sä olit jo menossa!joku ei lähteny harrastamaan vaikka melkeen lupas.
aika hyvä selitys.Mä olin vasta heränny ja sä olit jo menossa!
Mikään selitys ku tosijuttuaika hyvä selitys.
----mikäs otus sulla olikaan siellä ruokittavana, kun lähdit...?aika hyvä selitys.
Humputtelua? Mää täällä arvon et mennäkkö vai ei...mitähän sitte keksis.
Olihan se joku, mut mulle on ihan sama, mikä pallo kyseessä.Ekat kisat joita muistan seuranneeni pelattiin vuonna 1980. Ulkohuussin seinälle ripustin Maradona- julisteen.
Ei o koirankaan mielestä. Meinaatko mahtua omaan sänkyysi ensi yönä?fiksua laittaa petivaatteet tuulettuun grillin viereen. toisaalta, ei tuo huono tuoksu ole.
mitähän jännää tuo mahtaa käytännössä olla?Humputtelua?
En mä tiiämitähän jännää tuo mahtaa käytännössä olla?
en tiiä minäkään jos ei se ole ilta ajelua.En mä tiiä
Ilta ajelut on Tosin nyt ei pysty ite rattiin kun on tsihi alla.en tiiä minäkään jos ei se ole ilta ajelua.
mä varotin niistä sihijuomista.Ilta ajelut on Tosin nyt ei pysty ite rattiin kun on tsihi alla.
Iltaa. Ja hyvä kun muistutit, tarttee laittaa iltateepannu tulille.Iltaa tännekin
Aattele, koko päivän oon joutunu olee ilman kahvia aamukahvia ei lasketa mukaanIltaa. Ja hyvä kun muistutit, tarttee laittaa iltateepannu tulille.
Nii... Mut sulla ei oo sihijuomia allamä varotin niistä sihijuomista.
...mutta fillarilla voi heittää aika kivat ilta-ajelut, vaikka ois pienissä tunikahiprakoissa*peukuttaa*Ilta ajelut on Tosin nyt ei pysty ite rattiin kun on tsihi alla.
ei oo ei, ei oo maistunu vuosiin enää.Nii... Mut sulla ei oo sihijuomia alla
*ufopääkkösenä*....mitä kamalaa sulle on tehty, että oot joutunu olemaan kahvipaitsiossa?Aattele, koko päivän oon joutunu olee ilman kahvia aamukahvia ei lasketa mukaan
juttu haisee ihan siltä että mä joudun kuskiksi....mutta fillarilla voi heittää aika kivat ilta-ajelut, vaikka ois pienissä tunikahiprakoissa*peukuttaa*
Ja ehtootaIltaa tännekin
...onko se joutumista vai saamista?juttu haisee ihan siltä että mä joudun kuskiksi.
Olin töissä aamusta ja just tulin kotiin. Näemmä kaffeautomaatitkin laitetaan viikonloppulevolle*ufopääkkösenä*....mitä kamalaa sulle on tehty, että oot joutunu olemaan kahvipaitsiossa?