Olisitko tälläisen miehen kaveri?

Onko sulla tällainen kaveri?
Ollaan tunnettu jo vosia, mutta toi käytös on pahentunu ja nyt mulla meni hermot. Väitti, että jokainen mies himoitsee teinejä ja haluaa niitä panna. Hän voisi siitä jopa maksaakkin.
Käski mun tottua ajatukseen, koska sama olis mun tyttärellä edessä...tällä tarkoitti sitä että lapseni tulee joutumaan keski-ikäisten miesten himon kohteeksi....hyi heletti mikä tyyppi

Aika erikoinen tyyppi kyllä on.
Miten se on onnistunu tuollaisen keskustelun edes avaamaan ja onko se muutenkin pervo?

Ollaan tunnettu jo vosia, mutta toi käytös on pahentunu ja nyt mulla meni hermot. Väitti, että jokainen mies himoitsee teinejä ja haluaa niitä panna. Hän voisi siitä jopa maksaakkin.
Käski mun tottua ajatukseen, koska sama olis mun tyttärellä edessä...tällä tarkoitti sitä että lapseni tulee joutumaan keski-ikäisten miesten himon kohteeksi....hyi heletti mikä tyyppi

Kyllä itseäni ärsyttäisi, jos kukaan (nainen tai mies) kommentoisi koko ajan ohikulkevista ihmisistä (ihan sama minkä ikäisistä, miehistä tai naisista), keitä kaikkia haluaisi panna. Voisin olla kaveri, jos tyyppi on muuten ok, mutta sanoisin kyllä, että voisi suitsia suutaan muiden seurassa ja ettei ketään kiinnosta kuunnella toisten fantasioita noin vaan kesken päiväkaljojen.

Se, että joku tykkää katsella teinejä, ei vielä tarkoita mitään. Mutta kuten joku sanoikin, on eri asia laukoa niitä halujaan ääneen. Tuo tyyppi kuulostaa siltä, että on sosiaaliset taidot vähän hakusessa.

Mua ei haittaa jos naisia kuolataan, mutta en voi sietää miehiä jotka kuolaavat teinejä tai ylipäätänsä itseään todella todella nuorempia naisia. Kauniina saa tietty pitää, mutta jos ajattelu on tasoa "nuori=kireäpillu", mua oksettaa tuollaiset tyypit.

Pillun kireydellä ei juurikaan ole merkitystä miehille ellei sitten satu omistamaan olemattoman kokoista mulkkua.

Mua ei haittaa jos naisia kuolataan, mutta en voi sietää miehiä jotka kuolaavat teinejä tai ylipäätänsä itseään todella todella nuorempia naisia. Kauniina saa tietty pitää, mutta jos ajattelu on tasoa "nuori=kireäpillu", mua oksettaa tuollaiset tyypit.

• Tykkää
Reactions: vierailijatartar

Yhteistyössä