Kyseessä on yli nelikymppinen mies joka ei edes peittele himoaan teinejä kohtaan.
Kyseessä on yli nelikymppinen mies joka ei edes peittele himoaan teinejä kohtaan.
"Kumpa tuollaista kireetä pillua saisi" jne. juttuja jos ohi menee teini tai parikymppinen nainen.Miten se ilmenee ja minkä ikäisistä teineistä tarkalleen ottaen on kyse?
"Kumpa tuollaista kireetä pillua saisi" jne. juttuja jos ohi menee teini tai parikymppinen nainen.
Ollaan tunnettu jo vosia, mutta toi käytös on pahentunu ja nyt mulla meni hermot. Väitti, että jokainen mies himoitsee teinejä ja haluaa niitä panna. Hän voisi siitä jopa maksaakkin.Onko sulla tällainen kaveri?
Ollaan tunnettu jo vosia, mutta toi käytös on pahentunu ja nyt mulla meni hermot. Väitti, että jokainen mies himoitsee teinejä ja haluaa niitä panna. Hän voisi siitä jopa maksaakkin.
Käski mun tottua ajatukseen, koska sama olis mun tyttärellä edessä...tällä tarkoitti sitä että lapseni tulee joutumaan keski-ikäisten miesten himon kohteeksi....hyi heletti mikä tyyppi
Istuttii bissellä ja ohi käveli teinejä.Aika erikoinen tyyppi kyllä on.
Miten se on onnistunu tuollaisen keskustelun edes avaamaan ja onko se muutenkin pervo?
Istuttii bissellä ja ohi käveli teinejä.
Tietysti oli, ollaan tosiaan tunnettu jo vuosia.Oiskohan tuo ollu tosissaan, toivottavasti ei, jos oli kyse selvästi alaikäisistä teineistä.
Saattohan se hakea sulta vain reaktiota.
Tietysti oli, ollaan tosiaan tunnettu jo vuosia.
Onko sulla miestä?
On?Onko sulla miestä?
Ei ne tunne toisiaan.Onko tämä tuttava miehesi kaveri myös?
Ei ne tunne toisiaan.
Mua ei haittaa jos naisia kuolataan, mutta en voi sietää miehiä jotka kuolaavat teinejä tai ylipäätänsä itseään todella todella nuorempia naisia. Kauniina saa tietty pitää, mutta jos ajattelu on tasoa "nuori=kireäpillu", mua oksettaa tuollaiset tyypit.
Tuskin olisi.Uskoisin että jos tuntisi niin juttujen taso voisi olla parempi.
Ystävälle voi paljastaa itsestään asioita.Kuulostaa kohtuullisen kuvottavalta ja tyhmältä mieheltä.
Jo pelkästään siksi, että vaikka omassa päässään miettisi mitä, niin kuka laukoo tuollaisia ääneen.