The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tää on mun mielestä niin outoa. Kun mulle se paras hetki (toki heti koti-iltojen jälkeen) on se, kun astahtaa ihan yksinään baariin ja tietää että ilta voi tuoda tullessaan mitä vaan.
Ku ei jaksais niitä känniääliöitä jotka liimautuu seuraan eikä tajuu lähtee veke.En ees muista millon olisin viimeks jossain baarissa ollu.Ja mä oikeesti rupeen olee liian vanha tohon,haluun vaan koti iltoja kainalossa.

Ku ei jaksais niitä känniääliöitä jotka liimautuu seuraan eikä tajuu lähtee veke.En ees muista millon olisin viimeks jossain baarissa ollu.Ja mä oikeesti rupeen olee liian vanha tohon,haluun vaan koti iltoja kainalossa.
Känniääliöille topakka "hus vittuun siitä" Ja usein joku vähemmän känninen tulee ritarillisesti apuun.

Mutta joo. Se alkuillan huuma usein kääntyy väsyneeksi "tätä tää sit taas olikin" tunteeksi ja yksin saa kotiin raahautua.

Ja miun mielestä jos vituttaa ja masentaa niin silloin saakin piehtaroija siinä tuntemuksessa. Silloin kaikki jotka "potkii persiilleen", sanoo et "reipastuhan nyt", "lähde ulos, sielä on kivaa" niin lähinnä vituttaa entistä enempi.

Se mikä auttais niin ois että joku ois siinä kuuntelemassa vitutus vuodatuksia, on vain siinä ja kuuntelee. Juttelee kans tietenkin mutta ei ala tuputtamaan mitään anna- lehden palstoilta luettuja "niksejä"
mihkään.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä