Ostettiin tomnn naudan tomahawk-lihapötkylä. Se oli pari minuuttia per puoli kuuman iilloksen päällä ja kymmenen minuuttia 225 asteisessa uunissa. Ihan älyttömän hyvää, mureaa ja mehukasta! Suosittelen!
Kauniita unia!Mä menen sänkyyn. Huomenna töihin. öitä
mää oon niitä kans jonkun kerran rillailluOstettiin tomnn naudan tomahawk-lihapötkylä. Se oli pari minuuttia per puoli kuuman iilloksen päällä ja kymmenen minuuttia 225 asteisessa uunissa. Ihan älyttömän hyvää, mureaa ja mehukasta! Suosittelen!
eihän täs sitten osaa sanoa et pääseekö mukaan.Mitään oo sovittu, yksinäni saan miittailla.
Eika kun et jaa sinne kampilles yksin vaan - oikeesti nyt nainen!!! - ulos sielta !Joo,o...huomisesta tulikin sitten sellanen aamusta iltaan asti yksin päivä. jipii. No veli kai pistäytyy maisemissa mutta ei se nyt oo sama asia.
No ideoita! silleen, että ois mahd. keskellä että usea pääsisi mukaan.eihän täs sitten osaa sanoa et pääseekö mukaan.
En oo ollu yksin missään piiitkiin aikoihin....iskee ahdistus.Eika kun et jaa sinne kampilles yksin vaan - oikeesti nyt nainen!!! - ulos sielta !
Baanalle! Raadalle! Ihmisten pariin ja keskelle ja sekaan . Jutteleen, tanssiin, hopottaan, tutustuun...
*halaa ruttaan mutta samalla kylla pikkusievan napakasti potkasen persuuksilles*En oo ollu yksin missään piiitkiin aikoihin....iskee ahdistus.
Tää on mun mielestä niin outoa. Kun mulle se paras hetki (toki heti koti-iltojen jälkeen) on se, kun astahtaa ihan yksinään baariin ja tietää että ilta voi tuoda tullessaan mitä vaan.En oo ollu yksin missään piiitkiin aikoihin....iskee ahdistus.
No ei se kaikkien mielestä niin ole.Tää on mun mielestä niin outoa. Kun mulle se paras hetki (toki heti koti-iltojen jälkeen) on se, kun astahtaa ihan yksinään baariin ja tietää että ilta voi tuoda tullessaan mitä vaan.
Ku ei jaksais niitä känniääliöitä jotka liimautuu seuraan eikä tajuu lähtee veke.En ees muista millon olisin viimeks jossain baarissa ollu.Ja mä oikeesti rupeen olee liian vanha tohon,haluun vaan koti iltoja kainalossa.Tää on mun mielestä niin outoa. Kun mulle se paras hetki (toki heti koti-iltojen jälkeen) on se, kun astahtaa ihan yksinään baariin ja tietää että ilta voi tuoda tullessaan mitä vaan.
Kyllä mä senkin ymmärrän.No ei se kaikkien mielestä niin ole.
No onneksi silloin voi ite aanestaa jaloilla ja lahtea kiertelemaan tai tanssimaan tai vaikka vaihtaa paikkaaKu ei jaksais niitä känniääliöitä jotka liimautuu seuraan eikä tajuu lähtee veke.En ees muista millon olisin viimeks jossain baarissa ollu.
Känniääliöille topakka "hus vittuun siitä" Ja usein joku vähemmän känninen tulee ritarillisesti apuun.Ku ei jaksais niitä känniääliöitä jotka liimautuu seuraan eikä tajuu lähtee veke.En ees muista millon olisin viimeks jossain baarissa ollu.Ja mä oikeesti rupeen olee liian vanha tohon,haluun vaan koti iltoja kainalossa.
mitäs laitoit päivät viikkoo liian aikasin.Mitään oo sovittu, yksinäni saan miittailla.
Ei kait siella mikaan pakko ole juoda.No eipä mulla ole tarve lähtee baariin,mitä siellä tekis tai hakis...rahaa menis ja tulee paha olo kun ei oo vuoteen juuri juonu.
Ei voi mitään, en mä lapsia tekemättömiksi voi tehdä.mitäs laitoit päivät viikkoo liian aikasin.