Paheksun nyt moista toimintaa kavereittesi puoleltaOikeesti,mä vihaan olla miehetön ja lapseton! Vittu ku kaikilla on noi tai jompikumpi niin mitään seuraa saa kenestäkään!
Paheksun nyt moista toimintaa kavereittesi puoleltaOikeesti,mä vihaan olla miehetön ja lapseton! Vittu ku kaikilla on noi tai jompikumpi niin mitään seuraa saa kenestäkään!
ekaa ei ole eikä tule eikä toivottavasti toistakaan.Oikeesti,mä vihaan olla miehetön ja lapseton! Vittu ku kaikilla on noi tai jompikumpi niin mitään seuraa saa kenestäkään!
lääkäri kun kysyy maanantaina että mikä vika sormessa nii sanon että syyttävän sormen syndrooma...ai samanlailla kuin nuillakin
...yhella on nyt sitten syyttava sormi siella
- helpotat kovasti lekurin hommia siella..."..jaa...no tuossapa antibioottikuuri sulle...nooooin, ole hyva, nakemiin.."lääkäri kun kysyy maanantaina että mikä vika sormessa nii sanon että syyttävän sormen syndrooma.
Nii minäkiPaheksun nyt moista toimintaa kavereittesi puolelta
No mä mieluusti otan ton ekan toista tuskin koskaan saan mutta olen siihen jo jotenkuten sopeutunut.ekaa ei ole eikä tule eikä toivottavasti toistakaan.
Ei kun sormet pitää jumpata kuntoon!- helpotat kovasti lekurin hommia siella..."..jaa...no tuossapa antibioottikuuri sulle...nooooin, ole hyva, nakemiin.."
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2009/08/17/sor-sor-sormileikki-alkaaEi kun sormet pitää jumpata kuntoon!
Mitenköhän sie sitä hiirtä oikein käytät?kohta loppuu hiiren käyttö, hyvä pala nahkaa puuttuu rystysestä ettei sormi liiku pian ollenkaan.
http://aijaa.com/puFYmn
Ei kun sormet pitää jumpata kuntoon!
IltaaIltaa ketjuun
MoikkeliskoikkelisIltaa ketjuun
minkäs päivän sovitte miitille?Tinkuliini tulee mun kanssa kuukauden päästä miittiin niin sit ollaan kumpikin (mä tilapäisesti) miehettömiä ja lapsettomia.
Mä olen sit hengessä mukana.Tinkuliini tulee mun kanssa kuukauden päästä miittiin niin sit ollaan kumpikin (mä tilapäisesti) miehettömiä ja lapsettomia.
Väärään aikaan. Mä olen silloin livohkassa mökkeilemässä.minkäs päivän sovitte miitille?
Mitään oo sovittu, yksinäni saan miittailla.minkäs päivän sovitte miitille?