V
vierailija
Vieras
Hienoa, että sulla on tyylitajua ja hyvä maku
Ikävää, että tulkitsit noin vihaisesti mun tekstiä. Jos sulla ei olisi omia ennakkoasetelmia, olisit lukenut, että kauneus on katsojan silmissä ja mun mielestä valkoiset maalaisromanttiset ja valkomustat talot ovat hienoja. Ja samoin myös, että JOS ei ole omaa makua/mielipidettä on helppoa sisustaa valkoisella. Huomaathan, ettei se tarkoita, että valkoisella sisustavilla ei ole makuaSellaista en sanonut.
Kurjaa jos, et kestänyt sitä, että sanoin, että mulla on hyvä esteettinen silmä ja osaan tehdä kaikenlaista käsityötä. Ikävää, että joudun puolustamaan itseäni ja sanomaan, mikä on itsestään selvää, etten ole ainoa, jolla on on esteettisestä silmää ja joka osaa tehdä käsitöitä. Maailmasta löytyy varmasti miljoonia esteettisempiä ja paremman maun omaavia. Se ei oo multa pois, että joku on mua parempi, voin silti olla iloinen omista taidoistani. Toivottavasti sinäkin pystyt siihen.
Rohkea ja värikäs eivät ole synonyymejä. Kuulostat itse ylimielisestä ja ehkä siksi tulkitset muita niin.
Minusta on itsestään selvää, että tyyli muuttuu iän myötä. Miksi se ei sinulle ole? Joskus sitä jopa saattaa inhota sitä, mistä on aiemmin tykännyt. Ja samaan aikaan voi pitää monesta tyylistä.
Hyvää päivänjatkoa sinulle vain!
P.S. Pidän itsekin skandivaanisesta tyylistä. Kunpa voisin sisustaa useamman kodin tai mökin, toinen voisi tulla just isoilla ikkunoilla ja vaalealla puulla jne.
Edelleen tekstistäsi paistaa pahasti ylemmyydentunto ja muiden ihmisten halveksiminen.