The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa! Melkein kakstoista tunti kipittänyt paikasta toiseen ja roudaillut tavaroita. Jo riittää, jätetääs vähän huomisellekin. Kotona töitä vielä jatkavat uskolliset apurit tiskari ja pyykkäri :love: Nyt juodaan kahvia :coffee:

Tänään työpaikan kahvistelutilassa putsasin(pesin) hirveen pa****sen mikron niin työpaikan naiset ihmetteli että oikeestikko putsasit? Et oho!
Herrasmiehenä totesin että minun mielestäni siivous ei ole pelkästään naisten hommia.

Et niihin kuuluu myös ruuvanlaitto ja lastenhoitokin!

..jos Joku on sattunut nakemaan edes hitusesti ja sen valahtavan nopean hetken verran sita meikalaisen olematonta todellisuudentajua :D, niin sen vois ystavallisesti palauttaa tanne...ois naas kysyntaa sille :D

Ihan ehdin tassa jo jalleen - mua vedetaan tanaan naemma sata nolla:barefoot: - kuvittelemaan semmosesta rauhallisesta jopa melkein tasapaksusta illasta, niin...

Annas olla vaan, ohjelmatoimisto ilmoittikin sangen nopealla aikataululla - "Aiti!! Liiketta! Nytheti!!" - yllattavasta kuskausoperaatiosta. Yksi oli omatoimisesti ehtinyt jo pakata reissureppunsa valmiiksi ja nyt vain piti toimia roudarina eli yokylailya pukkas :). Ja silta reissulta kun kaahas...natisti ajoin pihaan olikin jo kaksi kurvailemassa fillareilla vastaan ja kylille...etta morjens vaan :D

Jestas sentaan:confused:..tassahan vois olla saumaa sitten ihan rauhassa aloillaan istumiselle:cautious::D

Ei mulle riitä hetki kulkemista yhdessä kun haluan sen kulkemisen kestävän viimeiseen henkäykseen asti...mutta harvemmin siihen asti nykyisin pääsee.
Eikakun...ela aattele heti nuin pitkalle...joojoo, helppo sanoa plaaplaa, mutta siis... Toki sita ajattelee ja toivoo, etta tama on Sita. Kestaa hamaan tappiinsa asti. Kun ma haluun...

Mutta kun vain...antaa sen rakkauden tehda omat valintansa. Sita kun ei voi pakottaa eika kaskyttaa, se tulee ja jaa omasta vapaasta halustaan :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä