Makoisia karsailyja ...eika kun kauniita unikuvia *pus*Meen tyhjentämään molemmat koneet ja sitten pikkuhiljaa kärsälleni (kattia lainatakseni)
Hirrrrweesti kylla kiehtois ja ois varmasti eittamatta ihan alyttoman hauskaa ...mutta edelleenkaan ma en pystykykenemaan sanomaan tohon aikatauluun niin mitaan. Kun se ei johdu mun haluumistahtomisistani.Mä piinaan teitä miitillä koko seuraavan kuukauden ja opulta tönötän jossain omppuhotellissa yksinäni -tai punkkupullo seuranan-i ja plussailen.
todennäkösesti mäkin plussailen sillon mut ihan omalta sohvaltaMä piinaan teitä miitillä koko seuraavan kuukauden ja opulta tönötän jossain omppuhotellissa yksinäni -tai punkkupullo seuranan-i ja plussailen.
Sano sen verran, että jos yllärinä pystyisit tulemaan, niin mitkä olisivat mahdollisia paikkakuntia.Hirrrrweesti kylla kiehtois ja ois varmasti eittamatta ihan alyttoman hauskaa ...mutta edelleenkaan ma en pystykykenemaan sanomaan tohon aikatauluun niin mitaan. Kun se ei johdu mun haluumistahtomisistani.
porissa tais just kärähtää kyseinen hotelli, mene sinne niin et ainakaan omppuhotellissa tönötä.tönötän jossain omppuhotellissa
Voi miitissäkin plussailla.todennäkösesti mäkin plussailen sillon mut ihan omalta sohvalta
?todennäkösesti mäkin plussailen sillon mut ihan omalta sohvalta
livohka on ristuksen hienoa seutuaJoo, olen viikon siellä mökkeilemässä.
porissa tais just kärähtää kyseinen hotelli, mene sinne niin et ainakaan omppuhotellissa tönötä.
porissa tais just kärähtää kyseinen hotelli, mene sinne niin et ainakaan omppuhotellissa tönötä.
nyt kyllä narraatSe olis aika kärsimysreissu muille jos mäkin olisin paikalla
No ma nyt voin liikkua mihin vaan ...paitti etta melkoisen ylipuhumissuostuttelun saa pitaa siina vaiheessa jos paikaksi jaa joku HelsinkiSano sen verran, että jos yllärinä pystyisit tulemaan, niin mitkä olisivat mahdollisia paikkakuntia.
eli jo toinen joka kannattaa kajjjaaniaNo ma nyt voin liikkua mihin vaan ...paitti etta melkoisen ylipuhumissuostuttelun saa pitaa siina vaiheessa jos paikaksi jaa joku Helsinki
miksei.No juu, ei poriin, ei, muutenkaan
Älä mene Poriin, ne pistää sut koriin ja vetää pitkin porin torii. Tai jotain sensuuntaista.miksei.
en mä kyllä itekkään sinne mielellään mene.
ei kannata suunnata leirintäalueelle vaan johonkin laavulleMissähän ois kivoja leirintäalueita tai jotain? Hämeenlinnassa? Somerolla? Koski TLssä? Säkylässä? Uudessakaupungissa? Sipoossa?
Matkan varrela noin kauas saattaisi tienvieren taukopaikka alkaa houkuttaa ja siellä sit kuorsaisin Volvon penkillä.ei kannata suunnata leirintäalueelle vaan johonkin laavulle
kajjjaanin seudulla on hyviä
No ei näytä pyhäjärvi pahalta. Vaikka siellä se piispa tosin hengestään pääsi...