Niinko mä osaisin tohon jotain vastata....miksei suhun?
Niinko mä osaisin tohon jotain vastata....miksei suhun?
jos osaa kysyä niin pitää osata myös vastataNiinko mä osaisin tohon jotain vastata....
Ehkä joku on muhunkin joskus ihastunut,no ainaki kaks kertaa mut ennemmin vois kysyy että miksi ne ei kestäjos osaa kysyä niin pitää osata myös vastata
perussyyt eroon on pihtaaminen, tuhlaaminen, nalkutus ja ripustautumienEhkä joku on muhunkin joskus ihastunut,no ainaki kaks kertaa mut ennemmin vois kysyy että miksi ne ei kestä
Tai sitten mies on vellihousu, joka ei kestä oikeita tunteita ja livistää mieluummin kuin sitoutuuperussyyt eroon on pihtaaminen, tuhlaaminen, nalkutus ja ripustautumien
Ehkä joku on muhunkin joskus ihastunut,no ainaki kaks kertaa mut ennemmin vois kysyy että miksi ne ei kestä
...toistan jalleen itseani, muttakun - tosta ihastumisesta/rakastumisesta kun ei tiia, se tulee jos on tullakseen ja jaa jos haluaa ...kuitenkin tarkeinta on se etta on tuntenut ja hetken toisen kanssa kulkenut samaa matkaa <3
plääh, mun 4 perisyntiä on todennäkösemmät vaihtoehdotTai sitten mies on vellihousu, joka ei kestä oikeita tunteita ja livistää mieluummin kuin sitoutuu
...paitti etta - huikkaan tahan viela - hymyileminen on kylla melkein parasta mita voi huulillansa tehda - pista omas kiertoon vaan
eipäs laiteta taas kaikkea miesten syyksi.Tai sitten mies on vellihousu, joka ei kestä oikeita tunteita ja livistää mieluummin kuin sitoutuu
Ei kaikkea, mutta tiedän selkärankaisten miesten on varmaan tosi vaikea uskoa tällaisia lajitovereita olevankaan.eipäs laiteta taas kaikkea miesten syyksi.
Eikakun...ela aattele heti nuin pitkalle...joojoo, helppo sanoa plaaplaa, mutta siis... Toki sita ajattelee ja toivoo, etta tama on Sita. Kestaa hamaan tappiinsa asti. Kun ma haluun...Ei mulle riitä hetki kulkemista yhdessä kun haluan sen kulkemisen kestävän viimeiseen henkäykseen asti...mutta harvemmin siihen asti nykyisin pääsee.
saathan sa nuin aatellakin, anteeksi omat jorinani...Juu juu,mää oon vaan sen verta vanhanaikanen/ romanttinen yksilö että haluun ajatella noin.
Hahaaahaaa - johan irtos paivan paras vitsimä olen vaan vanha
Sä ooot just hyvä,40veemä olen vaan vanha
Hmpf, entäs minä sittenmä olen vaan vanha
Nih,ja herkkuja ei nurkkaan annetasaathan sa nuin aatellakin, anteeksi omat jorinani...
*lahden kattelemaan nurkkapaikkaa ja jalkapuuta ja pistan suun suppuun*