Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Dpo 9. Kylläpä ihmismieli osaa olla malttamaton.. Ostin aamulla pc:n testejä, enkä millään malttanu olla tekemättä yhtä.. :LOL: Testiajalla en nähny testissä kerrassaan mitään, mutta alle ½h päästä kun menin katsomaan vielä varmistuksen varmistukseksi, niin tikussa olikin viivanpaikka/haamu!! :LOL::LOL: En osaa sanoa onko tuossa väriä, mutta selkeesti kuitenkin tuo viiva näkyy.. Eihän pc:n kovin herkästi pitäis viivanpaikkaa antaa?!? Vertasin vielä testiä edellisiin tallessa oleviin pc:n tikkuihin, niin niissä ei kyllä näkynyt kerrassaan mitään, ei edes sitä viivanpaikkaa.. Huomenna on pakko kyllä tehdä aamun ekasta pisusta taas uusi! Oireita ei juurikaan kyllä ole, ainoastaan lihaskipuja (jaloissa ja käsissä) + päänsärky. Ja tää flunssa edelleenkin..

Jutska
lupaavalta kuulostaa tuo hcg:n tuplaantuminen :love: Mikä dpo siulla ois menossa? Löysin netistä tuollasen taulukon: http://www.conceivingconcepts.com/learning/articles/hcg_ranges.html josta voi kattoo miten hcg nousee dpo:n mukaan. :)

Dpo 9. Kylläpä ihmismieli osaa olla malttamaton.. Ostin aamulla pc:n testejä, enkä millään malttanu olla tekemättä yhtä.. :LOL: Testiajalla en nähny testissä kerrassaan mitään, mutta alle ½h päästä kun menin katsomaan vielä varmistuksen varmistukseksi, niin tikussa olikin viivanpaikka/haamu!! :LOL::LOL: En osaa sanoa onko tuossa väriä, mutta selkeesti kuitenkin tuo viiva näkyy.. Eihän pc:n kovin herkästi pitäis viivanpaikkaa antaa?!? Vertasin vielä testiä edellisiin tallessa oleviin pc:n tikkuihin, niin niissä ei kyllä näkynyt kerrassaan mitään, ei edes sitä viivanpaikkaa.. Huomenna on pakko kyllä tehdä aamun ekasta pisusta taas uusi! Oireita ei juurikaan kyllä ole, ainoastaan lihaskipuja (jaloissa ja käsissä) + päänsärky. Ja tää flunssa edelleenkin.
(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y) Mikä kp?

Hcg nyt 366 (viimeksi 119). Voi olla jonkinlainen raskaus alussa. Siksi siirsin gynegologiaikaa viikolla eteenpäin, että jos edes jotain olisi silloin nähtävissä, jos siellä nyt mitään on. Varhaisultran sain vasta 11.7. Naistenpolille. Niin pitkään en jaksa odottaa, että ensi viikolla on pakko mennä yksityiselle.
Hyvää tahtiahan tuo on nyt parissa päivässä noussut... Toivottavasti saisit ultrasta hyviä uutisia (y)

• Tykkää
Reactions: Jutska
Peukkuja minttumar. Samoissa dpo:issa kun mennään niin pitäisi olla sama la, jos oviksen mukaan lasketaan.
Mie sain ovisplussan kp 16, eli ovis vissiin kp 17. Olisko se la nyt sitten 20. helmikuuta (?), jos tuo viivanpaikka/haamu testissä yhtään mitään ylipäätään enteilee. :) Kovaa ja korkeeltahan täältä sitä sitten taas tiputaan, jos ei viiva lähekään vahvistumaan. :mad:

Mie sain ovisplussan kp 16, eli ovis vissiin kp 17. Olisko se la nyt sitten 20. helmikuuta (?), jos tuo viivanpaikka/haamu testissä yhtään mitään ylipäätään enteilee. :) Kovaa ja korkeeltahan täältä sitä sitten taas tiputaan, jos ei viiva lähekään vahvistumaan. :mad:
Mulle sanoo yks laskuri 19. ja toinen 20., vaikka antavat ihan samat viikot (nyt 3+2 tai dpo 9). Mulla on koko ajan ollut sellainen kutina että plussaat, toivottavasti olen oikeassa (y)

• Tykkää
Reactions: minttumar
Täällähän ollaan niin raskaana että! Onnet vaan kaikille ja iso toive että kyydissä pysyvät!! Hana aukesi täällä ja siis kp2 meneillään odotetusti vaikka pientä toivetta salaisesti elättelin että oviksen olisin vaikka väärin laskenut.. Mutta kroppa siis toimii näköjään entiseen malliin ja puolentoista viikon päästä pääsee vauvansiemeniä toivottavasti idättelemään ja jännäilemään. Huomenna vielä keskeytyksen jälkitarkastus.

Kiitos kaikille, kun myötäelätte kanssani tätä tilannetta! En aio lähteä täältä mihinkään ja siirtyä plussanneisiin. Pelko uudesta tuulimunaraskaudessa on kova, samoin kuin keskenmenosta. Toivotaan parasta kuitenkin.

Hcg nyt 366 (viimeksi 119). Voi olla jonkinlainen raskaus alussa. Siksi siirsin gynegologiaikaa viikolla eteenpäin, että jos edes jotain olisi silloin nähtävissä, jos siellä nyt mitään on. Varhaisultran sain vasta 11.7. Naistenpolille. Niin pitkään en jaksa odottaa, että ensi viikolla on pakko mennä yksityiselle.
Mietin tässä pihahommia tehdessäni, että näkyyköhän ensi viikollakaan vielä ultrassa mitään? Mones dpo siulla on nyt menossa?

Mie elän myös noita tuulimuna- ja km-pelkoja läpi joka ikinen päivä. Miulla on ovis ollut 13.-15.5. Plussatestin tein 28.5. Varhaisultran sain varattua 22.6. ja kätilö sanoi, ettei edellisellä viikolla edes nähtäisi mitään. Eli siis viitisen viikkoa ovulaation jälkeen pitää sinnitellä, uskoa ja toivoa. Meillä on onneks enää kaks viikkoa jäljellä. Jokainen vuodoton päivä siihen asti on voitto.

Tsemppiä, Jutska! Miusta tuo siun tilanne vain kuulostaa kovasti tavalliselta raskaudelta. Toivottavasti se on sitä.

Omaa napaa, miulla on nyt kp 37/28. Edellinen raskaus meni kesken kp 35/28. On siis jo eräänlainen voitto nytkin saavutettu. :love:

T. Piinamiina ja Pulla, 5+3

Mietin tässä pihahommia tehdessäni, että näkyyköhän ensi viikollakaan vielä ultrassa mitään? Mones dpo siulla on nyt menossa?

Mie elän myös noita tuulimuna- ja km-pelkoja läpi joka ikinen päivä. Miulla on ovis ollut 13.-15.5. Plussatestin tein 28.5. Varhaisultran sain varattua 22.6. ja kätilö sanoi, ettei edellisellä viikolla edes nähtäisi mitään. Eli siis viitisen viikkoa ovulaation jälkeen pitää sinnitellä, uskoa ja toivoa. Meillä on onneks enää kaks viikkoa jäljellä. Jokainen vuodoton päivä siihen asti on voitto.

Tsemppiä, Jutska! Miusta tuo siun tilanne vain kuulostaa kovasti tavalliselta raskaudelta. Toivottavasti se on sitä.

Omaa napaa, miulla on nyt kp 37/28. Edellinen raskaus meni kesken kp 35/28. On siis jo eräänlainen voitto nytkin saavutettu. :love:

T. Piinamiina ja Pulla, 5+3
Sehän tässä onkin ongelmana, kun en tiedä milloin ovis on ollut. Mulla on pco ja epäsäännöllinen kierto eli dpo:sta ei mitään tietoa. Todennäköisesti ovulaatio on tapahtunut joskus myöhään.. Kuulostaa kyllä niin tutulta, että keskenmeno/tuulimuna on mielessä joka päivä. Mutta ei auta kuin vain odotella. Koitetaan jaksaa!

• Tykkää
Reactions: piinamiina
Voi vitsi, ihanaa kun täällä on myös plussaa tullut, onnea kaikille!
Nyt toivotaan meille muillekin plussaa pian kesän aikana (y)

omaa napaa, jomotusta viime yönä vasemmassa munasarjassa, tänään hieman molemmissa ja limaa löytyy. kp 10/26 tai 10/24, kierto ei ollut palautunut tuohon normaaliin 24 vielä viime kierrossa ainakaan. ovistikkuja ei oo mukana, mut ei niillä mitään tekis kun mies on liian kaukana kun olen itse lomareissussa, saatetaan missata taas tämäkin ovis. Noh, jos sitten, argh, heinäkuussa, kun ei tulis mitään reissuja sopivaan ajankohtaan, mihin tää kesä vaan vilahtaa?!?!?! :eek:

Kiitos kaikille, kun myötäelätte kanssani tätä tilannetta! En aio lähteä täältä mihinkään ja siirtyä plussanneisiin. Pelko uudesta tuulimunaraskaudessa on kova, samoin kuin keskenmenosta. Toivotaan parasta kuitenkin.
Mää en myöskään uskalla siirtyä kokonaan pois, vaikka joskus plussaisin. Pelko on kova. Huokaisen vasta rakenneultran jälkeen.

Mä olen päättänyt pysyä vähän taustalla. Yritän olla herättämättä mitään oireita. Tänään kp 22/30 ja dpo 5 (ehkä). Jos käyn täällä usein lukemassa niin mulla on silloin kaikki mahdolliset oireet :D

Vauveli vanhalle. Milloin testaillaan? :D mä kyllä tosin päätin myös sen, että testaan vasta kun menkkojen pitäisi jo alkaa. Eli ensi viikon sunnuntaina. Mulla kyllä kaapissa kuumottaa pc:n testi, mutta aion testata vasta sunnuntaina aamusta silti. Tai peräti sitä seuraava maanantai. En jaksa enää yhtään negaa testiä.

• Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Mää en myöskään uskalla siirtyä kokonaan pois, vaikka joskus plussaisin. Pelko on kova. Huokaisen vasta rakenneultran jälkeen.
Miulla on ihan sama homma. Mie roikun varmasti täällä ainakin np-ultraan ja "turvallisille" viikoille asti. Ellen jopa rakenneultraan asti.

Dpo 10. Aamulla testattu taas samanlainen viivanpaikka/haamu, kun eilen... Mut nuo testiviivat on noissa tikuissa ihan eri kohdissa? :cautious: http://aijaa.com/yJpQPI Nyt yritän kyllä oottaa sinne sunnuntaihin tai maanantaihin asti, ennen kun seuraavan kerran testaan. Lauantaina pitäs alkaa menkat.

Mulla tuli viime raskaudessa vasta dpo 12 selvempi viiva, dpo 10-11 oli vielä haamu jonka itse kyllä näin mutta oli vaikea saada kuvaan. Ja vaikka se oli tm, niin alussa viiva vahvistui kyllä täysin normaalisti, digi antoi dpo 15 tulokseksi 2-3 jne.

(Silloin himotestailin koska ajattelin että se vahvistuva viiva olisi hyvä enne: http://aijaa.com/9UguSH )

Mulla tuli viime raskaudessa vasta dpo 12 selvempi viiva, dpo 10-11 oli vielä haamu jonka itse kyllä näin mutta oli vaikea saada kuvaan. Ja vaikka se oli tm, niin alussa viiva vahvistui kyllä täysin normaalisti, digi antoi dpo 15 tulokseksi 2-3 jne.

(Silloin himotestailin koska ajattelin että se vahvistuva viiva olisi hyvä enne: http://aijaa.com/9UguSH )
Kiitos kuvasta! Nyt on jotain mihin verrata omiaan! :ROFLMAO: En tiiä yhtään onko tää hyvä vai huono enne, kun myös mies näki tuon tän aamusen viivan, ja edellisessä keskenmenneessä testailin myöskin pregcheckeillä, ja sillon mies näki kaks viivaa vasta dpo 14... Voi kun ikinä ei oo mitenkään päin hyvä... Oireet vs. oireettomuus, viivan näkyminen aikaisin vs. myöhään... Ja kaikkea tulee verrattua keskenmenneeseen raskauteen... Esim. miulla oli se km-raskaus niin oireeton, että nytkin miettii, että jos tuo viiva alkaa vahvistumaan, niin meneeköhän tämäkin kesken, kun oireita ei juurikaan ole (suurin osa niistä vähäsistäkin menee tän megapitkän flunssan piikkiin)... Viimeks sitä vähäistä oireilua ei oikein osannu liittää mihinkään eikä siitä osannu olla huolissaan... Mutta nyt kyllä osaa, vaikkei raskaudestakaan vielä oo mitään takuita...:(

No todellakin, ikinä ei ole hyvin! Mulla on juuri tällä hetkellä tosi vähän oireita, yleisesti ottaen ihan normaali olo. Mutta niin se on aina kaikissa edellisissäkin raskauksissa ollut, että ne oireet tulee ja menee. Pahoinvointi on mulla aina ollut iltapainotteista ja tulee etenkin ruoan jälkeen. Tissitkin usein kipeimmillään pitkän päivän jälkeen.

Jos olen jotain näistä kolmesta keskenmenosta oppinut, niin sen, että mitkään oireet tai viivat eivät takaa yhtään mitään... Ei auta kuin jotenkin jaksaa odottaa. Kyllä ne päivät väistämättä kuluvat, vaikka samalla kun raskaus alkaa tuntuu että aika hidastuu.

Ja vähän huonostihan mullakaan on mitään mihin verrata, kun yksikään edellinen raskaus ei ole päättynyt hyvin ;)

• Tykkää
Reactions: minttumar
Kp 14/28

Eilen koski iha hitoksee oikeelle alaselkään ja alamahaan. Kun pikkasen edes paineli mahhaa ni tuntu hirveelle. Ja kävellessä tärinäkipu tuntu selvästi!! Alko illalla joskus ja nukkumaanmennessä tuntu edelleen.. Liekköhä ovis?? En oo tikutellu! Tänään ei enää tunnu mitään..
Onks tänään vielä hyvä päivä yrittää saada vauva alulle?? Hitto ku edelleen miehen kans vähä mykkäkoulua viettäny.. Jos saisin tänään vällyjen väliin suostuteltua, vaikka sovintoseksiä?? :D

Onnee plussanneet!! Ja viivoille vahvistumisia!! <3 <3

Eikä sekään hirveästi lohduta, että ennen kuin alkio on kunnolla kiinnittynyt (ennen kuin menkat ovat myöhässä) riski keskenmenolle on useiden tutkimusten mukaan suurempi kuin onnistuneelle raskaudelle. Joten ei ole ollenkaan huono idea odottaa siihen asti kun menkat ovat oikeasti jo myöhässä ennen kuin testaa. Vähän epäonnekashan tämä mun tilanne on, kun tietää heti kiinnittymisen jälkeen raskaudesta selvien oireiden takia. Silloin ei auta kuin ottaa se yli 50% (40/70=57%) keskenmenoriski, kun jos siitä raskaudesta saa tietää vasta menkkojen ollessa selvästi myöhässä pitäisi "jo" selvitä 25% (10/40) keskenmenoriskillä.

Kun munasolu on hedelmöittynyt, keskimäärin:

- 30 % ei onnistu kiinnittymään
- 30 % menee kesken heti alkuunsa
- 10 % keskeytyy sen jälkeen kun raskaus on kliinisesti todettu

--> kehitys keskeytyy 70 % hedelmöittyneistä munasoluista, vain 30 % kehittyy vauvaksi.

( http://bmcmedicine.biomedcentral.com/articles/10.1186/1741-7015-11-154 )

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Yuna
No todellakin, ikinä ei ole hyvin! Mulla on juuri tällä hetkellä tosi vähän oireita, yleisesti ottaen ihan normaali olo. Mutta niin se on aina kaikissa edellisissäkin raskauksissa ollut, että ne oireet tulee ja menee. Pahoinvointi on mulla aina ollut iltapainotteista ja tulee etenkin ruoan jälkeen. Tissitkin usein kipeimmillään pitkän päivän jälkeen.

Jos olen jotain näistä kolmesta keskenmenosta oppinut, niin sen, että mitkään oireet tai viivat eivät takaa yhtään mitään... Ei auta kuin jotenkin jaksaa odottaa. Kyllä ne päivät väistämättä kuluvat, vaikka samalla kun raskaus alkaa tuntuu että aika hidastuu.

Ja vähän huonostihan mullakaan on mitään mihin verrata, kun yksikään edellinen raskaus ei ole päättynyt hyvin ;)
Kyllä puhut niin asiaa! Olen huomannut saman, että mikään ei takaa mitään. Vaikka olisi kuinka oireita ja vahvaa viivaa, niin silti voi mennä kesken. Eilen kysyin naistenpolin hoitajalta tuulimunaraskaudesta. Vastaus oli, ettei sitä sitä voi tietää mitenkään. Raskaushormonit nousevat yhtälailla ja oireita tulee. Pitää vain odottaa, että aika kuluu ja sitten katsoa ultralla.

Bettinah mulla on kyllä sellainen olo, ettei ole tärpännyt. Tänään dpo4. Menkat pitäisi alkaa ensi viikon ma, ti tai ke, joten jos ei jostain ihmeen syystä ole alkanut, niin testaan ensi viikon torstaina.

Niin varmaan, kuitenkin avaan kädet täristen testipaketteja jo maanantaina :whistle:

• Tykkää
Reactions: Bettinah
Jutska oliko siulla tänään muuten se yksityisen ultra? Selviskö siellä mitään?

Hyvää huomenta! :D

Nukuin joskus nuorempana jatkuvasti päikkäreitä, mutta viimeiseen puoleen vuoteen en ole oikein onnistunut vaikka yrittäisinkin... Eilen töissä väsytti niin ettei silmät pysyneet auki, tänään onneksi kun tein kotoa töitä pääsin päikkäreille. Alle puolessa tunnissa olin jo niin syvässä unessa, että kun heräsin siihen että puhelin soi, en alkuun tyyliin tiennyt onko yö vai päivä ja kuka ja missä olen ;) Siis ihan pöllämystynyt olo. Hyvin tuttua tämä väsymyskin ja syvät unet viime kesältä...

Olen myös nähnyt viime päivinä hirveästi elävän tuntuisia unia. Lisäksi luulen käyneeni viime yönä vessassa, mutta olen vähän epävarma - pää niin utuinen etten ole varma onko unta vai totta :p Tämäkin sekavuus hyvin tuttua edellisistä raskauksista!

Yhteistyössä