The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä olen siellä....en mä halua tällästä mutta tiedätkö kun tää ottaa voimille jopa enemmän kuin ero ekasta exästä. Tää epäonnistumisen tunne ja ...
Et sinä ole mitään "epäonnistunut".

Tänäänkin kun mun päiväni starttas odottamattomalla tavalla ja siitä syystä kirjaston ilmaiskirjasaalis jäi nollaksi... ei mikään menny yhtään kuin olin ajatellut. Hittojako siitä? Hyvä päivä silti.

Jos mä olisin tuuminu, että "ei tänään ny oikeen onnistu tms" ja jääny nukkumaluukkuun ja pahimmassa tapauksessa korkannut jallun, niin oma oloni ei olis huomenna yhtään parempi.
Mut isäukko olis pettynyt. Ja ens viikolla uimarannalla olis pettynyttä väkeä. Se olis epäonnistuminen.

Peppi ei tykkäis yhtään hyvää jos mä en jotain tommoista tekis, vaikka just ny ei olekaan Peppiä rapsuttamassa masua.

Mä olen helteistä sitä mieltä, että semmoiset on näillä leveysasteilla niin harvinaista herkkua, että niistä pitää nauttia.

Nimim. Mies joka purkitti hellepäivän ilmaa ilvestölkkiin, vei sen firman kahvihuoneeseen ja avasi helmikuun pakkasilla.
Niinku " Heinäkuun helleilmaa tarjolla".

Joo, hullu mä oon aina ollu.

Mä en uskalla kertoa kaikkee mitä isoppojat on mulle kertonu. Sen jälkeen en koskaan sais mitään paitti korvilleni.
Ja yleisen syytteen.
Mä olin tänään syömässä isoppoikien kanssa ja opin yhtä sun toista mm. ehkäisystä. Kuulemma ennen laukeamista kannattaa varmistaa että välissä on joko puoli metriä ilmaa tai sitten ohut kumi. Totesin että voi poikakulta kun toi ohje on 26 vuotta myöhässä.

Terkkusii saunasta :)

Sita ennen...oliko ihanaa kun taalla rupes satamaan vetta kaatamalla:love:... Ja johan viileni kelit! Mutta se vesisade <3...pienesti vain ukkosti, ei tullut sapsahdyksia tirpanalta ja vellokset fillaroivat vesisateessa kotiin :)

Piti muuten ihan istua ulkorappusilla ja vaan katsoa...kivasti siinakin pikkasesti kastui...ja niita kavereita oli ihan hitokseen ymparilla:alien:

• Tykkää
Reactions: -tibis
Kuuma on kyllä saanut ihan uuden merkityksen Destian työvaatetusvaatimusten jälkeen.

Pistäkäähän työhousut ja kengät, kypärä, liivi ja suojalasit päälle ja sit voikin ihmetellä miten nähdä kun ovat rillit huurussa.

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä