Lämmin ois okei, mutta vimeiset päivä olivat kuumia.kesällä kuuluu olla lämmintä ja talvella kylmää.
Lämmin ois okei, mutta vimeiset päivä olivat kuumia.kesällä kuuluu olla lämmintä ja talvella kylmää.
Mulla on farkut kesät talvet. Kengätkin on umpinaiset.
Mulla on farkut kesät talvet. Kengätkin on umpinaiset.
Mittään en tietenkään myönnävai meni köpsy kommandona
Isoppoja kerto että silleen vois olla?Mittään en tietenkään myönnä
Et sinä ole mitään "epäonnistunut".Mä olen siellä....en mä halua tällästä mutta tiedätkö kun tää ottaa voimille jopa enemmän kuin ero ekasta exästä. Tää epäonnistumisen tunne ja ...
Älä pue päälle laisinkaan?mulla on suunnilleen aina kuuma, oli päällä mitä tahansa.
no en oo vielä pukenukkaan, kohta on pakko kun olis tuo töihinlähtö.Älä pue päälle laisinkaan?
Tästä mä olen niiiiiii samaa mieltä.Älä pue päälle laisinkaan?
Mä en uskalla kertoa kaikkee mitä isoppojat on mulle kertonu. Sen jälkeen en koskaan sais mitään paitti korvilleni.Isoppoja kerto että silleen vois olla?
Siksihän päätön voikin hyppiä nakusillaanTästä mä olen niiiiiii samaa mieltä.
Ihmisen kuulusi saada elää niin korvessa ettei ainakaan kotona tarvitsisi pukeutua.
Mie sulaisin . Saatoin jopa eilen jättää mekon alta alkkaritkin pois . Painotan sanaa saatoin .
En mäkään ole. Mut läskit on ja ei niitä piiloonkaan saa.Mä en ole hameihmisiä. Enkä esittele läskejä.
Mä olin tänään syömässä isoppoikien kanssa ja opin yhtä sun toista mm. ehkäisystä. Kuulemma ennen laukeamista kannattaa varmistaa että välissä on joko puoli metriä ilmaa tai sitten ohut kumi. Totesin että voi poikakulta kun toi ohje on 26 vuotta myöhässä.Mä en uskalla kertoa kaikkee mitä isoppojat on mulle kertonu. Sen jälkeen en koskaan sais mitään paitti korvilleni.
Ja yleisen syytteen.
Ei saa mutta housuissa pysyy aisoissa.En mäkään ole. Mut läskit on ja ei niitä piiloonkaan saa.
Eikä ku sinä olet kakskytäkuusvuotta liian nuori!Mä olin tänään syömässä isoppoikien kanssa ja opin yhtä sun toista mm. ehkäisystä. Kuulemma ennen laukeamista kannattaa varmistaa että välissä on joko puoli metriä ilmaa tai sitten ohut kumi. Totesin että voi poikakulta kun toi ohje on 26 vuotta myöhässä.