Toivottavasti saat unirytmisi kohdilleen niin, etta nukkuisit levollisesti ja hyvinKlo soi viiden jälkeen.
No siis oon nytkin menny aiemmin ja ei se uni riitä aamuun asti niin siks olis mentävä myöhemmin. Tosin osin voi johtuu siitäkin et nukun nyt yksin. Tai sitten ei..en tiedä. Oikeestaan kyl vaik nukku kaksinkin niin saatoin herätä paljon aiemmin, en aina mut yleensä olin se joka heräs ensin.
Huomasin tuosta! ensin et tossa on hyvä kalapaikka, jyrkkä kallio tippuu mereen niin siinä on syvää lähellä rantaa = kalaa!
Do dih ..siella yllapidetaan hyvinkin kalasilmaa eli antaa kesan vain tulla kaikessa rauhassa kireine siimoineenHuomasin tuosta! ensin et tossa on hyvä kalapaikka, jyrkkä kallio tippuu mereen niin siinä on syvää lähellä rantaa = kalaa!
Joku ei o tainnu vähään aikaan päästä kalaan?Huomasin tuosta! ensin et tossa on hyvä kalapaikka, jyrkkä kallio tippuu mereen niin siinä on syvää lähellä rantaa = kalaa!
lomat onkin just hyvä pitää pois kuleksimasta näin alkukesästäPäivempää. Leivoin kuukkeleille raparperipiirakkaa. Win-win tilanne, vika päivä ennen lomaa
Nää on viimevuotisia lomialomat onkin just hyvä pitää pois kuleksimasta näin alkukesästä
olis ihan hirveetä painaa ruunia kun tuleva loma kummittelee mielessä
Se on tulossa huono päivä
Kiitos ja anteeks.
paheksun viime vuoden liian lyhyttä lomaaNää on viimevuotisia lomia
paheksun tuommosta tuhlaavaisuutta, eihän ne asianosaiset edes nää niitä kukkasiaHyvää huomenta ja päivää,ihanaa perjantaita murut
Mie hyppäsin bussiin ja kävin torilta ostamas kukkia ja istutan vanhempien haudalle.
Nättiä kukkia orvokeissa violettia ja keltaista ja mitähän noi toiset on,vaaleansinistä pientä kukkaa.
Ei maksanu ku 6€ yhteensä ei nää asianosaiset,mut me maan päällä olevat omaiset kyllä ja mie tykkään että mun vanhempien hauta on kaunis.paheksun tuommosta tuhlaavaisuutta, eihän ne asianosaiset edes nää niitä kukkasia