The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Klo soi viiden jälkeen.
No siis oon nytkin menny aiemmin ja ei se uni riitä aamuun asti niin siks olis mentävä myöhemmin. Tosin osin voi johtuu siitäkin et nukun nyt yksin. Tai sitten ei..en tiedä. Oikeestaan kyl vaik nukku kaksinkin niin saatoin herätä paljon aiemmin, en aina mut yleensä olin se joka heräs ensin.
Toivottavasti saat unirytmisi kohdilleen niin, etta nukkuisit levollisesti ja hyvin :)

Omatkin unet nyt ovat mita ovat mutta niita tasoitellaan sitten tuonnempana...tosin sitten jos ja kun lipsahtaa ylinukkumisen puolelle, niin se koko paiva menee itteani keraillessa :D...etta en nyt tiia onko sekaan hyvaksi kellekaan :D...

Huomasin tuosta! ensin et tossa on hyvä kalapaikka, jyrkkä kallio tippuu mereen niin siinä on syvää lähellä rantaa = kalaa!
:D
Joku ei o tainnu vähään aikaan päästä kalaan?

Viikovvitsi.
Neljä miestä oli kalassa.
Eka mies tunnusti- "päästäkseni tälle kalareissulle mun piti luvata maalata eteinen ens viikonloppuna".
Sit toinen mies tunnusti - "Ei toi vielä mitään. Mun pitää ens viikolla rakentaa terassi, että pääsin tälle kalareissulle".
Sit kolmas mies sanoi- "Helpolla ja halvalla pääsitte, meillä teetetään ens kuussa keittiöremontti".
Neljänneltä mieheltä kysyttiin, että mitäs sun piti luvata päästäksesi kalareissulle?
Neljäs mies vastasi: "Laitoin kellon soimaan aamuviideltä, pukkasin emäntää kylkeen ja kysyin- naiaanko vai lähdenkö tästä kalaan".

Yinksu
Olis voinu tietty kuvitella et eilinen olis piristäny kun näki sitä vanhaa tuttua mut se vaan masensi lisää. Kauhee ikävä tuli exää enkä haluis mitää muuta kun et se tulis ja halais ja veis mukanaan.

Hyvää huomenta ja päivää,ihanaa perjantaita murut :love:
Mie hyppäsin bussiin ja kävin torilta ostamas kukkia ja istutan vanhempien haudalle. :)
Nättiä kukkia orvokeissa violettia ja keltaista ja mitähän noi toiset on,vaaleansinistä pientä kukkaa.

Voi nyt perskules. Kunnalliseen hammahuoltoon hetisi aika reilun viikon päähän. Siis aika, hätä-aika, milloin laitettaisiin väliaikainen paikka. Sit sais odotella muutaman kuukauden sitä "oikeaa" ikaa jota saisi lopullisen paikan...

Taidan mennä yksityiselle. Yhden lohjenneen paikan takia jos kaksi työpäivää tuhraantuu niin ei se kilpailukykyäkään edesauta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä