Eli iloisesti kekkulissaNukkumasa on vaan alakanut vetään ite niitä aineita mitä diilaa muillekkin, nukkuu tai pöllyssä koko ajan
tähän kellonaikaan ei maksaa saa mistään.sun syy, että mun alkoi tehdä mieli kevyesti grillattua, runsaasti pippuroitua maksaa.
Prismaan ois yhdeksän kilsaa mutta massussa jokunen olut ja siideritähän kellonaikaan ei maksaa saa mistään.
Suomessa. On. Aina. Ja. Kaikkialla. Itikoita.*varovaisen violettisena nassuna*niin on. itikoita ei ole ja urhea haukku syö ampparit ja paarmat. hain haukulle jätskin ja itelle pari kylmää olutta. huomenna koulupäivä.
Herkkuja!pakkasessa olis ollu sieniäkin sienimuhennokseen sen grillatun maksan kylkeen.
Ooksä syöny mitään ku noin näköä haittaa ?luin että maksanpalan, jotenki mietin niitä kissalle tarjottuja sisäelimiä.
Täällä taas hyttysiä. Niin paljon etten ennen muista nähneeni. Heti aamusta alkaen ja keskellä päivääkin. Outoa!täällä sato vime yönä ja tänään on sitte ollu ihan tosissaan sääskiä
huomenna sääskiöljykauppaan
tykkääthän sääki imee m*naaHyi hitto mitä tekin pidätte "herkkuina"
mitäs semmoset hyttyset on?Täällä taas hyttysiä. Niin paljon etten ennen muista nähneeni. Heti aamusta alkaen ja keskellä päivääkin. Outoa!
No miten sekin tähän liittyy. Ja joo ei tarvii enää sitäkään tehä enää ikinä että ihan sama.En ees haluis.tykkääthän sääki imee m*naa
Makunsa kullakin,toiset tykkää,toiset ei.Hyi hitto mitä tekin pidätte "herkkuina"
Näin se menee.Makunsa kullakin,toiset tykkää,toiset ei.
No se on ihan ja sama sataako vettä vai ei, itikoita on ja pirusti.täällä sato vime yönä ja tänään on sitte ollu ihan tosissaan sääskiä
huomenna sääskiöljykauppaan
Kutinapatteihin on keksitty lääkkeeksi sauna.No se on ihan ja sama sataako vettä vai ei, itikoita on ja pirusti.
Aamulla, päivällä, illalla ja yöllä.
Ja - pöytä on näemmä ollut hyvinkin täynnä tarjottavaa *ei etes jaksa laskea kutipattejaan*
ei mitenkään muuten kuin siten mulla ehkä saattaa olla tapana suunnata tarinat navanalusseudulleNo miten sekin tähän liittyy. Ja joo ei tarvii enää sitäkään tehä enää ikinä että ihan sama.En ees haluis.
Kyllä sinun tarttee pikkuhiljaa alkaa opetella pois tosta "ruokavammastasi". Menetät turhan paljon.Hyi hitto mitä tekin pidätte "herkkuina"
ei mitenkään muuten kuin siten mulla ehkä saattaa olla tapana suunnata tarinat navanalusseudulle
sitäpaitti luulen että näytät hyvältä muna suussa kun katsot sen kantajaa kauriinkatseellas silmiin
Ensimmäinen kerta kun mulle iski munakateus. Mun pitä olla pää kenossa jos haluan nähdä kauriinkatseen samaan aikaan kun... Joskus pienikin pituus on poikaa!ei mitenkään muuten kuin siten mulla ehkä saattaa olla tapana suunnata tarinat navanalusseudulle
sitäpaitti luulen että näytät hyvältä muna suussa kun katsot sen kantajaa kauriinkatseellas silmiin
ma oon vissiin hiukan korkkiruuvimaisenveikeempi tapaus, kun tuo keino ei muhun juurikaan tepsiKutinapatteihin on keksitty lääkkeeksi sauna.