Vatta killillaan on hyva pyoria eteenpainPäivää että pätkähti.
Syömingeistä puheenollen, käväisin äitikullan lihapatojen äärellä. Masu on täynnä varmasti loppuviikoksi. *röyh*
Lähtiessä vielä kassillinen sapuskaa mukaan, koska eihän mamman oma poika saa nähdä nälkää. Äidit.
Huono uutinen taas on se, että palatessa törmäsin naapurin kitarasankariin jota en (sattuneesta syystä) ole nähnyt pariin kuukauteen ja tuo onnistui houkuttelemaan yhdelle vaihtamaan kuulumisia. Parin viikon raittiusputki katkesi taas. Onneksi se nyt jäi tosiaankin vain siihen yhteen. Mutta kun mun tarttee lopettaa kokonaan.
Itteä vituttaa kun oma selkäranka on etolasta (kumia ja muovia) ja noin helposti taipuva.
Taalla ainakin on keli nyt enemman kuin kohdillaan, meinaa taivas repes auki ja aurinko paistaa lekottaa kultaisen lampimilla sateillaanjaahas, jos lähtis kohta ilta-ajelulle.
ei noi oikeen ole tehty semmoseen lepposaan cruisailuun.Cruisaile ja fiilistele
Ja monella on asiat pahemmin ja sitte mä oon tällänenNo et ruppee mitaan anteeks kylla pyytamaan ! Hoponlopoa taas....taalla ite sun toinenkin purkailee olojansa, joten anna palaa - hyva jos vain jotenkin saat itellesi helpotusta asiaan.
Ite asiassa oon hiukkasen paljosti huolissani susta ja sun jaksamisesta. Oikeesti. Erotyo ottaa oman aikansa ja se pitaa tehda mutta kun pietas paasta myos eteenpainkin tavalla tai toisella. Sen takia just joku aivan uus juttu vois olla sulle hyvaksi, harrastus tai jotain - tulis uutta rytmia arkeesi
Ja. Kerran ystavasi nyt ovat sitten nuinkin kiireellisia, etta heilta ei aikaa likene vaikka lenkkeilyn merkeissa - asia mita en itse ymmarra, anteeksi omasta vajavaisuudestani - niin ilman muuta hopotat meijen kanssa
Mutta - pida huoli siella itestasi . Lupaa . Oikeesti.
No fiilistele nyt kuitenniei noi oikeen ole tehty semmoseen lepposaan cruisailuun.
ei tarvii irvistelläHampaat irvessako niitten kans pittaa menna vai
Just ehdin vaihtaa yöpin päälle.jaahas, jos lähtis kohta ilta-ajelulle.
mitäs se haittaaJust ehdin vaihtaa yöpin päälle.
*halaaruttaan*Ja monella on asiat pahemmin ja sitte mä oon tällänen
Kun ei mua jaksa kiinnostaa mikään, töissä hyvä kun jaksan käydä ja sielläkin vaan katon kelloa et koska pääsee pois vaikka sit kun pääsee pois niin en haluis ees tulla tänne nukkumaluukkuun niinkuin eräs täällä on lanseerannu tän nimen.
Tän kesän piti vaan olla kaikkea muuta kuin tätä...yhteinen koti ja kaikkee, nyt ei jaksa edes kesästä nauttia kun se on ihan sama. Kun kukaan ei tajua että ei tää ollu kuka tahansa tää oli se jonka kanssa oli jo suunniteltu kaikkea yhteistä.
Enkä mäkään tajua aina noita kavereita mutta enhän mä voi olettaa että ne on mua varten 24/7 kun niillä on omat perheet ja menot.Kun oot ainoa perheetön/ miehetön niin kyllä sut aika pian unohdetaan.
Aaaaa...etta ois kampaus sitten kivasti kuosissaan, jees!!ei tarvii irvistellä
mutta vähän turhan äkkinäisiä lepposaan menoon.
Tulee vilu kun ruisaileemitäs se haittaa
lämmityslaite toimiiTulee vilu kun ruisailee
Dodih, kurvailet tinkulan kautta ja otat kyytiinlämmityslaite toimii
on kuitenki niin kaukana ettei tänään pääse perille.Dodih, kurvailet tinkulan kautta ja otat kyytiin
No pahalainen.on kuitenki niin kaukana ettei tänään pääse perille.
on kuitenki niin kaukana ettei tänään pääse perille.
Löitkö seinään vai oveen?Mulle poikani toi äsken kirveen
En lyöny mihinkään, vaan tungin talteen sänkyni alleLöitkö seinään vai oveen?
Kaikkeen tottuu. Aikansa voi murehtia ja märehtiä mut loppuikäänsä ei voi elää hiihtäen menneen talven lumilla.Mite te yksineläjät saatte aikanne kulumaan? Mä en vaan keksi mitään... Tympäsee tehdä kaikki yksin.Arkena nyt menee päivät töissä ja illat raatona mut viikonloput on niin tylsiä ja yksinäisiä.
..etta korva punaisena siella sitten viipotetaanOlipas pitkä puhelu, mutta tuli taas laitettua maailma järjestykseen