The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:alien::barefoot:

Paikkarit tuli sitten vedettya.

Ja vissiin tais tarpeeseenkin menna.

Muttaetta.

Kaksi - 2!! (*^(*^#&($(@^&)@(^&%$*@#&^(*!!!!!!! - tuntia yhteensoittoon....hyvaa paivaa vaan:X3:

Ens yona on sitten vissiin turha kuvitellakaa, vaikka mulla onkin varsin hyva mielikuvitus, nukkuvansa:barefoot:

MIe taijan niin saada kyytia ens viikolla taman paakkoseni kanssa, kerta unirytmit on villekallellaan....:D, onpahan ainakin ymparistolla hauskaa/kurjaa....
 
Yinksu
Sori vaan taas kaikille. Yritän rajottaa taas vaihteeks. Tänää vaan ollu tosi huono päivä gai no ei täs vkolopus nyt ole paljon ollu hurraamista eikä tulevissakaan. Kun muut ovat tavalla tai toisella perheellisiä niin ei tälläsen seura varsinkaan hiikonloppuna ketään kiinnosta.
 
Sori vaan taas kaikille. Yritän rajottaa taas vaihteeks. Tänää vaan ollu tosi huono päivä gai no ei täs vkolopus nyt ole paljon ollu hurraamista eikä tulevissakaan. Kun muut ovat tavalla tai toisella perheellisiä niin ei tälläsen seura varsinkaan hiikonloppuna ketään kiinnosta.
No et ruppee mitaan anteeks kylla pyytamaan :)! Hoponlopoa taas....taalla ite sun toinenkin purkailee olojansa, joten anna palaa - hyva jos vain jotenkin saat itellesi helpotusta asiaan.

Ite asiassa oon hiukkasen paljosti huolissani susta ja sun jaksamisesta. Oikeesti. Erotyo ottaa oman aikansa ja se pitaa tehda mutta kun pietas paasta myos eteenpainkin tavalla tai toisella. Sen takia just joku aivan uus juttu vois olla sulle hyvaksi, harrastus tai jotain - tulis uutta rytmia arkeesi :)

Ja. Kerran ystavasi nyt ovat sitten nuinkin kiireellisia, etta heilta ei aikaa likene vaikka lenkkeilyn merkeissa - asia mita en itse ymmarra, anteeksi omasta vajavaisuudestani - niin ilman muuta hopotat meijen kanssa :)

Mutta - pida huoli siella itestasi :). Lupaa :). Oikeesti.
 
Päivää että pätkähti.

Syömingeistä puheenollen, käväisin äitikullan lihapatojen äärellä. Masu on täynnä varmasti loppuviikoksi. *röyh*
Lähtiessä vielä kassillinen sapuskaa mukaan, koska eihän mamman oma poika saa nähdä nälkää. Äidit.

Huono uutinen taas on se, että palatessa törmäsin naapurin kitarasankariin jota en (sattuneesta syystä) ole nähnyt pariin kuukauteen ja tuo onnistui houkuttelemaan yhdelle vaihtamaan kuulumisia. Parin viikon raittiusputki katkesi taas. Onneksi se nyt jäi tosiaankin vain siihen yhteen. Mutta kun mun tarttee lopettaa kokonaan.

Itteä vituttaa kun oma selkäranka on etolasta (kumia ja muovia) ja noin helposti taipuva.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä