Kohta syödään kanaa
täällä possuaKohta syödään kanaa
täällä kossua
just tuikkasin vaimon tuleen
Eikö kukaan kaveri vosi tulla sua piristämään?Eipä ketään kiinnosta mun seura tai miten mun asiat makaa
No ei ilmeisesti kun kenenkään ei sovi nähä.Eikö kukaan kaveri vosi tulla sua piristämään?
Kyllä varmaan kiinnostaa.Eipä ketään kiinnosta mun seura tai miten mun asiat makaa
Harkitse nyt vakavasti jotain vapaaehtoistyötä, virkkausryhmää, ihan mitä tahansa kodin ulkopuolista toimintaa. Koira tai kissa olisi hyvä.No ei ilmeisesti kun kenenkään ei sovi nähä.
Eläimet ei ole mitään leluja.Harkitse nyt vakavasti jotain vapaaehtoistyötä, virkkausryhmää, ihan mitä tahansa kodin ulkopuolista toimintaa. Koira tai kissa olisi hyvä.
muista ettet ole ainut.Eipä ketään kiinnosta mun seura tai miten mun asiat makaa
Lemmikin seura piristäisi?Eläimet ei ole mitään leluja.
Jos ihminen ei jaksa huolehtia itsestään, niin ei eläimestäkään.
Ei se masennusta poista, jos siitä on kyse.Lemmikin seura piristäisi?
No et ruppee mitaan anteeks kylla pyytamaan ! Hoponlopoa taas....taalla ite sun toinenkin purkailee olojansa, joten anna palaa - hyva jos vain jotenkin saat itellesi helpotusta asiaan.Sori vaan taas kaikille. Yritän rajottaa taas vaihteeks. Tänää vaan ollu tosi huono päivä gai no ei täs vkolopus nyt ole paljon ollu hurraamista eikä tulevissakaan. Kun muut ovat tavalla tai toisella perheellisiä niin ei tälläsen seura varsinkaan hiikonloppuna ketään kiinnosta.
Sori vaan taas kaikille. Yritän rajottaa taas vaihteeks. Tänää vaan ollu tosi huono päivä gai no ei täs vkolopus nyt ole paljon ollu hurraamista eikä tulevissakaan. Kun muut ovat tavalla tai toisella perheellisiä niin ei tälläsen seura varsinkaan hiikonloppuna ketään kiinnosta.