The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Boobabe ja Freezecat,kiitti. Olo on parempi jo. :love:
Joo oletettavasti vatsatauti.:censored: Jo toisen kerran, pari kuukautta sitten oli eka.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
...tyrkkää muuten melkoista koomaväsymystä kehiin, ulkona oleminen on vaarallista, käy terveyden päälle ylikunnon mahdollisuutena sekä happimyrkytykseen altistumisena...

Tota vastaan pitää lähteä nyt kapinoimaan eli tekemään korjausliikettä *yläpeukuttaa*- mä lähden jatkojalostamaan puutarhasta löydettyjä rapsuja eli tekemään takaperinpiirakkaa :p

Eli sotkua ja tilanneherkkyyttä tiedossa dans ma cuisine incroyable :D....varo vaan Mr. Gordon Ramsay, meitsin keittiö on kohta niin hottispoppanen että joku random Hell's Kitchen tuntuu jääkauden rääppijäisiltä *tuijottaa tiukkana*


:D
 
Päivempää ketjuun.

Otimpahan mahtipäiväunet. Outoa mulle, en muista koska viimeksi olisin nukkunu päikkäreitä. Näköjään olin ny niiden tarpeessa. Toisaalta on tietty mukavaa herätä samana päivänä kahdesti ja todeta, että on taas lauantai!

Jos ny asiasta jotain negatiivista tarttee hakea, niin miks mennä päiväunille jos ei näe unia naisista? Siin menee hyvät päikkärit puoliksi hukkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
...minä ja suuri suuni*luimistelee*...taijan pitää sen jatkossa supussa...

Vaahdota voi ja sokeri.

Helppo homma, yksinkertainen. Sekaisin laita.

Muttakun.*laskee varpaitaan*

Kumman helposti ja laajalla pläts- roiskeilla se osaakin ryöpsähtää kulhosta, kun multitaskailee eli vastaa samalla puhelimeen....:D

Ilmatilan varoalue on sittemmin noussut maksimikattolukemiin...:D

Mr Ramsay ois mulle varmaan kiihkeästi silmiini katsoen nätisti sanonut että.....Fuck what shit!!!! :D

Uunissa on vielä tovin, kohta meen vispaamaan vielä kermavaahtoakin :p
 
...minä ja suuri suuni*luimistelee*...taijan pitää sen jatkossa supussa...

Vaahdota voi ja sokeri.

Helppo homma, yksinkertainen. Sekaisin laita.

Muttakun.*laskee varpaitaan*

Kumman helposti ja laajalla pläts- roiskeilla se osaakin ryöpsähtää kulhosta, kun multitaskailee eli vastaa samalla puhelimeen....:D

Ilmatilan varoalue on sittemmin noussut maksimikattolukemiin...:D

Mr Ramsay ois mulle varmaan kiihkeästi silmiini katsoen nätisti sanonut että.....Fuck what shit!!!! :D

Uunissa on vielä tovin, kohta meen vispaamaan vielä kermavaahtoakin :p
Rapatessa roiskuu, minkäs sille mahtaa.
 
9mmm
Terjens teille :)!
Pilvistä, heikkoa tuulenvirettä, saunasavujen tuoksuja sekä jo ihan laittomuuksiin asti yltävää itikkaininää.

Luontotoimituksesta vihertäväinen alkuillantoivotus...:D
heippa pitäny laittaa viestii mut taas hukannu puheimen 4 kerta vuoden sisään sama numero taas voimissaan mut ei oo enään numbaa noh pitäis siirtyy kertakäyttösiin oon liian hyvä bisnes muille mut mites siun elämä on heitelly?
 
9mmm
muuten freeze kerros mulle vinkki tähän kysmykseen rakastan lastani yli kaiken mut haluisi muuttaa pois suomesta ja oon kyselly jo valmiiks niin päiväkodis on yks lapsi joka on vuoro viikoin saksassa ja toisen tääl. mut tiiäks kun ainoo este on se et mä oon huono ottaa selvää minne siellä esim siciliassa voi mennä päiväkotiin ja sitä rataa pitäiskö mun vaan kiltisti oootella et lapsi on vanhempi? kun must tuntuu et itte oon valmis suomen osalta ja kuitenkin tiennanu ihan jees tässäkin kuus vaik en o ollu normi duunis päiväkään. oon tietty tehny sitä duunia ilmasiks mitä rakstan päihdekuntoutuksen puolell mut mun unelma vetää kun vitunmoinnen magneetti pois. tietty hankaluuden tuo se kun mä oon ollu sillain et mennään vaan ja käytännön järjestelyt jää puoli tiehen annakko vinnkei mitä muuta pitää muistaa :)
 
heippa pitäny laittaa viestii mut taas hukannu puheimen 4 kerta vuoden sisään sama numero taas voimissaan mut ei oo enään numbaa noh pitäis siirtyy kertakäyttösiin oon liian hyvä bisnes muille mut mites siun elämä on heitelly?
No moikkaaaaa :)*huiskuttaavilkuttaa*!!!

Tiiätkö, ihan törkeetä arkihässäkkärumbaa, mulla vaihtu jännästi lennossa duunikuviot uusiksi , kun oon kuulema "monipuolinen ja osaava tyyppi noinkin haasteellisen hulluun duuniin"*pyörittelee silmiään*, mutta mä tykkään :)...ipanatkin sisällä aika hyvin tässä muuttuneessa arjessa, mikä on vaan hyvä juttu :)

:D - sullakin ollut näemmä melko säätämistä ainakin kännys suhteen...mites muuten, life's good :)? Mites sun opiskelut, haitko minnekään :)?

Tarkkailepa kännykkääs ;)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä