No mä jo ehdin kouhottaa ja nyt oon juomassa...ööö...aamupalan jälkeistä välipalakahviaNyt, ylös ja liikkeelle
Jep, ja olotkin on ihan kohdillaanDodih, että kannattipa lähteä
Väkeäkin tais olla liikenteessä...ja tää päivä on hyvä ottaa loivilla liikkeillä muutenkin, jos on mahkuja.
Jospa se ilma siitä kirkastuisi. Tännekin näytti vähän aurinkoista mutta vielä ainakin on harmaan pilvistä. Ei kyllä sadakaan.Hyvänen aika, meilläkö kirkastuu! On hauskan näköistä, kun puolet taivaasta tummanpuhuvana ja toinen kirkastuvana...näinkö tässä kuitenki pääsee päristelemään *yläpeukuttaa toiveikkaana*
ladat on kuulemma hyvinkin edullisiaSiinä on pyörät ja ratti Kuha pääsee liikkeelle. Mieluummin joku edullinen versio.
Kelpo hobittimeininkiä.No mä jo ehdin kouhottaa ja nyt oon juomassa...ööö...aamupalan jälkeistä välipalakahvia
Täytynee mennä vakoileen.Toukokuun cruising lauantaina 28.5
- kokoontuminen klo 18 alkaen Pirkkalassa Nuutisarankatu 35, lähtö letkassa klo19.30 kohti Classic American Diner, Lielahtea.
On varmaan sipulipekonit ja ribsit kauneita kun kukkivat.Nyt on narttulan pihasta häädetty turhat rikkakasvit ja laitettu nätimpää kasvia tilalle. Ribsien ja herkkusieni-sipuli-pekonin jälkeen rupes tavattomasti nukuttamaan.
Onko tämä pätkisjätski hyvää, minttusuklaan makusta?Alkoi tekeen mieli jäätelöä
ja namia