Kiva, kun kirjauduitMoro toffo
Kiva, kun kirjauduitMoro toffo
mäen uskalla edes kysyä.Mää lähen heti pois kun kulleista puhe
FreezeCatin elämä on, just siinä määrin mitä haluaa kertoa, ainakin mulle tärkeä. Samaa rataa saisi jatkaa pöljistä harmaista välittämättä!
mäen uskalla edes kysyä.
Joo ole hyvä vaan,en kyl tiedä mitä rehui noi on mut ota jos kelpaa.Tinksu on vaihtanut tota avatarkuvaansa.
Tossa nykykuvassa neitokainen on ihan selkeesti tuomassa mulle parvekekukkasia.
rauhotu, en mä jatka enempää.
...taasko taa...*ensimmainen syva huokaus*
- are you talking to me?!rauhotu, en mä jatka enempää.
justiin sinä siellä.- are you talking to me?!
...tata niin aattelinkin...etta tulee kohta jalkapuuta ja jaahykomennustajustiin sinä siellä.
Kylpä kelpaa. Kiitos.Joo ole hyvä vaan,en kyl tiedä mitä rehui noi on mut ota jos kelpaa.
mä olen kuvitellu että olet rauhallisuuden prototyyppi eikä mikään saa sinua sinkoilemaan päättömästi....tata niin aattelinkin...etta tulee kohta jalkapuuta ja jaahykomennusta
Ela huoli, homma hoidossa
sama täällä.Tässä nyt muutakaan niin kai tota turhapuroa sivusilmällä sitte voi kattoa.
Nii, ei tässä muutakaan ole.Tässä nyt muutakaan niin kai tota turhapuroa sivusilmällä sitte voi kattoa.
Mä en tykkää makea suolainen yhdistelmästä.
Aika pettymys,ei näissä mikään suolanen maistu.
...mie taijan antaa sun pitaa tuon kuvitelmasi *rapsyti rapsyti.....tyrsk tirsk*mä olen kuvitellu että olet rauhallisuuden prototyyppi eikä mikään saa sinua sinkoilemaan päättömästi.
hyviähän nuo on.
Aika pettymys,ei näissä mikään suolanen maistu.
S A L M I A K K I !Mä en tykkää makea suolainen yhdistelmästä.
Paha paha, älä sano. Kohta saa mies juosta kipsalle ostamaan salmiakkiaS A L M I A K K I !