vierailija
Tai näin:Vähän yliampuvaa, riittäis että haastatteluihin jätettäisiin suupallot
Tältä näyttävät muslimien missikisat - voittaja kruunattiin Indonesiassa | Viihde | Iltalehti.fi
Tai näin:Vähän yliampuvaa, riittäis että haastatteluihin jätettäisiin suupallot
Siehän olit kalamies? Mitä luulet kalanrehun sisältävän?
Naapurin kesäkukko ei oo vielä karjunut joten on aamu. Varhais-aamu. Hyvää huomenta siis virtuaalisen halauksen kera.päivääpäs
Nää anglot sanoo huomenta puolillepäivin saakka, mutta ne nyt on muutenki vähä kummia.ennen klo 9 sanotaan Virallisen standardin mukaan huomenta
angloameriikalaisessa maailmassahan ei noudateta Virallisia natsisaksasta lähtöisin olevia DIN-standardeja vaan jotain omia commonwealth himmeleitäNää anglot sanoo huomenta puolillepäivin saakka, mutta ne nyt on muutenki vähä kummia.
Ja iltapäivää vaan täältä.
Ollilla muuten varmaan ketuttaa et IKU laulajana Hakulinen teki paljon paremman version tuosta Hakulisen Yölle tekemästä biisistä.
No kun pelkästään laulaja tekee sen eron. Toinen on Taiteilija ja tunteiden tulkki, toinen vaan laulaa biisejä..
Pitää ehdottomasti. SER-romun keräykseen kelpaa vain vehkeet joita on putsattu ja puleerattu niin että kiiltää kuin m****laisen munat. Jollei kiillä niin sakkoa sata juuroa.Eihän tota vanhaa rikkinäistä siivota tarvitse kun vievät sen mennessään?
Hola, buenas tardesNää anglot sanoo huomenta puolillepäivin saakka, mutta ne nyt on muutenki vähä kummia.
Ja iltapäivää vaan täältä.
Mä olen ollut jo kaksi iltaa ilman olutta. Saavutus sekin.Päi ja vää. Taas päivä täynnä pieniä tapahtumia.
Päivän kirjasaaliina oli Markus Kajon Kettusen kootut, mutta kun käväisin kahvilassa ja laskin kirjan kädestäni pöydälle niin se löysi heti lukijansa ja jäi sille tielleen.
No, käväisin lounaalla niin siellä oli Jukka Tolonen musisoimassa (ja vähän evankeloimassakin). Mut täytyy sanoa, että raittius pukee häntä.
No sitten päätin oikaista nukkumaluukulle huoltiksen pihan läpi. Siinäpä sitten oli tuttu neitonen pesemässä autonsa ikkunoita. Ei olla nähty aikoihin. Syykin selvisi. Hän on toista vuotta ollut ottamatta pisaraakaan. Se näkyi. Olemuksessa, ihossa, hymyssä ja ylipäänsä kaikessa. Oli aivan toinen nainen kuin se, jota vielä pari vuotta sitten jouduin useaankin otteeseen kantamaan nurkkabaarista kotiinsa kun jalkansa eivät kantaneet. Sain halauksen, lälläspyy.
Kuinkas mä nyt tälviisiä törmään raitistuneisiin? Hyvä tietty sinänsä, että jos Tolonen on päässyt kuiville piristä ja tuo neitonen viinasta niin miksi en minäkin pääsisi irti viinasta.
taitaa olla jo yli puoli vuotta.Mä olen ollut jo kaksi iltaa ilman olutta. Saavutus sekin.