The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Päivää..
Ei juma kun voi ottaa päähän. Ensinnäkin, aamulla meinasin lähteä koululle allekirjottamaan vielä parit paperit kun ope soitti ja sanoi ettei tarvikaan tulla...heijän pitää vielä tarkistaa muutamia juttuja noista kahdesta viimesestä osiosta. Siinä kun oli ongelma, kirjotin ensin yhestä aiheesta kun ope vakuutti että se onnistuu niin mutta sitten toinen ope soitti ja sanoi ettei onnistukaan. Pikaisten muutosten jälkeen ope jälleen hyväksyi sen mutta kun periaatteessa samasta aiheesta on kirjotettu myös toinen osio niin niissä ei nyt sitten sais olla päällekkäisyyksiä....vaikka siis samasta asiasta piti ne sitten kirjottaa.
Pitkä ja kiharainen juttu siis ja minuu pelottaa ja vituttaa ihan oikeesti ettei ne kuitenkaan sitä hyväksy. Että lautakunnalta tulee hylsy.

Ja sitten, tää aamu pitänyt myös selvittää lapsen juttuja..lapsen kaverin äiti laittoi viestiä et ei saa yhteyttä lapseensa,ja kun aloin oman tytön kanssa asiaa selvittämään niin tuli viestiä sitten että tuo kaveri on parin muun tytön kanssa porukalla tuolla ja käskivät minun tyttöä jättämään ne rauhaan. Tyttöni sitten samalla paljasti että nää tytöt on taas muutenkin kiusanneet, jättäneet kaikesta ulkopuolelle jne. jne. Eikä tää siis oo eka kerta.
Yks tytöistä asuu samassa pihassa ku myö, on niin kaveria meijän tyttöjen kanssa siihen saakka kuhan pääsee kouluun muiden kavereiden luo. Aiemmin hällekin puhuin jo asiasta ja kaipa se hetken auttoi mut nyt taas.
On niin paha mieli ja suututtaa tytön puolesta, sanoin että katkasee välit kokonaan noiden urpojen kanssa ja hankkii oikeita kavereita.

Huoh. Ja anteeksi taas tää avautuminen :notworthy:

Herrantähden, kun uudesta jääkaapista onkin vaivaa.

Vanhanhan mä muutin kuiva-aine-kaapiksi syksyllä. No nyt se siis tietty on ihan piukassa pussia ja purnukkaa. Tai oli vielä tunti sitten. Sit sen päällä vasta olikin; voileipägrilli, mehumaija, tarpeeton kahvikeitin ja mehulinko ja löytyipä vino pini sähkösavukevermeitäkin. Nyt on raahatty vintille ja pakattu ja pussitettu odottamaan uuden masiinan saapumista.

Eihän tota vanhaa rikkinäistä siivota tarvitse kun vievät sen mennessään?

Päi ja vää. Taas päivä täynnä pieniä tapahtumia.

Päivän kirjasaaliina oli Markus Kajon Kettusen kootut, mutta kun käväisin kahvilassa ja laskin kirjan kädestäni pöydälle niin se löysi heti lukijansa ja jäi sille tielleen.

No, käväisin lounaalla niin siellä oli Jukka Tolonen musisoimassa (ja vähän evankeloimassakin). Mut täytyy sanoa, että raittius pukee häntä.

No sitten päätin oikaista nukkumaluukulle huoltiksen pihan läpi. Siinäpä sitten oli tuttu neitonen pesemässä autonsa ikkunoita. Ei olla nähty aikoihin. Syykin selvisi. Hän on toista vuotta ollut ottamatta pisaraakaan. Se näkyi. Olemuksessa, ihossa, hymyssä ja ylipäänsä kaikessa. Oli aivan toinen nainen kuin se, jota vielä pari vuotta sitten jouduin useaankin otteeseen kantamaan nurkkabaarista kotiinsa kun jalkansa eivät kantaneet. Sain halauksen, lälläspyy.

Kuinkas mä nyt tälviisiä törmään raitistuneisiin? Hyvä tietty sinänsä, että jos Tolonen on päässyt kuiville piristä ja tuo neitonen viinasta niin miksi en minäkin pääsisi irti viinasta.

Päi ja vää. Taas päivä täynnä pieniä tapahtumia.

Päivän kirjasaaliina oli Markus Kajon Kettusen kootut, mutta kun käväisin kahvilassa ja laskin kirjan kädestäni pöydälle niin se löysi heti lukijansa ja jäi sille tielleen.

No, käväisin lounaalla niin siellä oli Jukka Tolonen musisoimassa (ja vähän evankeloimassakin). Mut täytyy sanoa, että raittius pukee häntä.

No sitten päätin oikaista nukkumaluukulle huoltiksen pihan läpi. Siinäpä sitten oli tuttu neitonen pesemässä autonsa ikkunoita. Ei olla nähty aikoihin. Syykin selvisi. Hän on toista vuotta ollut ottamatta pisaraakaan. Se näkyi. Olemuksessa, ihossa, hymyssä ja ylipäänsä kaikessa. Oli aivan toinen nainen kuin se, jota vielä pari vuotta sitten jouduin useaankin otteeseen kantamaan nurkkabaarista kotiinsa kun jalkansa eivät kantaneet. Sain halauksen, lälläspyy.

Kuinkas mä nyt tälviisiä törmään raitistuneisiin? Hyvä tietty sinänsä, että jos Tolonen on päässyt kuiville piristä ja tuo neitonen viinasta niin miksi en minäkin pääsisi irti viinasta.
Mä olen ollut jo kaksi iltaa ilman olutta. Saavutus sekin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä