...ja JEEE, se on sitten Canada
!! Hiukan oli janska matsi, ma pikkasen ehdin sita siella lavan takanurkassakin tiirailemaan, silloin tilanne oli kutkuttava 3-3...
En tiia, pitas vissiin laittaa eilisen perusteella
hakuseen bodyguardin paikka
...voi morjens vaan mutta oikeesti, ma olin pariin kertaan hiukan pulassa ja helisemassa ja kerran sain kunnolla kaksin kasinein tuupata eraankin miehen turhankin lahemmalta kontaktilta pois...yooookkk!! oikeesti kun tullaan mistaliekautta aivan ihoon kiinni puristelemaan
mutta onneksi oli tuo jarkkarintuttu siina lahella ja hokas tilanteen nopeesti, kaappas mut kainaloonsa ja arahti ukolle, etta parempi painua mun naisen kimpusta sukkelasti takaviistoon ellei halua todella nopeaa poistumista alueelta.....onneksipa, onneksi!!, sattui tuttu mies turvamieheksi
...kylla me sitten sita tilannetta naurettiinkin ...joskin sitten heti peraan siihen tuli vanhempi mies "mista kaukaa noin kaunis kukka on kotoisin"-replansa kanssa
ja salamana oli muuten nuolemassa mun katta
...siis oikeesti, kapala oli kuin jonkun bernhardilaisen suussa kaynyt
....vilahti hankin siita nopeesti pois kun taa mun ritari
arahti...
Kavinko laulamassa? Se on muuten vinkee juttu. Ma oon yleison edessa laulanut aikaisemminkin ja musa on just se mun juttu, mista rauhan saan - kuvittele nyt, etta rauhottuisin musiikista
- mutta. Hiukanko piti useamman tovin himmata omaa tarinaa, kun kuuntelin toisten laulamista..pupu pomppi lahkeessa pahasti
. Mutta - lauloin ma
....ja se on ihanaa <3!!! Oikeesti <3...siina ei ole mitaan muuta kuin se laulu, musiikki. Yleiso haipyy, kaikki haipyy...siina on vain ma ja musa
...
Ja se vie mennessaan
. Jopa niin etta...kun tein lahtoa, niin sen paikan lauluemanta torppas mut ja kyseli oonko kaukaakin ja tervetuloa ihmeessa toistekin laulamaan
! Ja taa emanta muuten ite lauloi superhyvin, joten olin hanen sanoistaan otettuna ja hamillanikin