The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta :coffee: Kauhee näpertelyvimma. Sormet syyhyää jo päästä laittamaan parveketta uusiksi. Nyt täytyy löytää jostain materiaalia räsymattotyynyihin :D
Rasymattotyynyt on ihan huikeen natteja ja kestavia :)! Ite meinaan kans vasata muutaman semmosen jattityynyn istuttavaksi jahka saan roudattua sen karmean ison ja painavan mattolajan oikeeseen osoitteeseen...tosin sita ennen testaan tota meikalaisen konetta farkkuun, etta kestaako vai saako vaistella irtoavia osia ja katkeavia neuloja :D

Rasymattotyynyt on ihan huikeen natteja ja kestavia :)! Ite meinaan kans vasata muutaman semmosen jattityynyn istuttavaksi jahka saan roudattua sen karmean ison ja painavan mattolajan oikeeseen osoitteeseen...tosin sita ennen testaan tota meikalaisen konetta farkkuun, etta kestaako vai saako vaistella irtoavia osia ja katkeavia neuloja :D
Niin, mutta kun pitäisi ensin olla niitä vanhoja mattoja jostain (n)
Katsoin ohjeen netistä ja näitä voi tehdä parsinneulalla ja paksulla langalla.

Syntinen ilmottautuu :barefoot::D...

Seittemalta oli eka heratys:alien:..oli jaany sitten puhelin paalle niin johan sielta yksi ipanan armas soitteli ja kiekui korvaan kuinka hammas oli justaskennyt lahtenyt irtiiiii!!! :D Eli meilla vierailee viela Hampikeijukin <3...

Urvahdin sitten viela pieneksi toviksi..nyt aamupalat jo massussa ja pesukone pyorimassa ja odotan intoa silityspuuhaan...etta sitahan sitten odotan :D

Hirveesti oli muuten lavalla vakea:alien:, kiesus sentaan...vaikka tuo maara jengia ei kuulema viela ollut yhtaan mitaan...!! Kellohameitakin nakyi, ne on kylla huikean natteja oikeassa kropassa, ihanaa fiftarityylia...ja mielettoman hyvin tanssivia pareja <3!! Kun koko kroppa ja sielu hehkui rytmin keskella ja tanssimisen nautinnosta..ihania iloisia ihmisia :)

Niin, mutta kun pitäisi ensin olla niitä vanhoja mattoja jostain (n)
Katsoin ohjeen netistä ja näitä voi tehdä parsinneulalla ja paksulla langalla.
Kayt tsekkaamassa kierratyskeskukset ja niiden mattotarjonnat, siella on useesti niita vaikka ja kuinka tyrkylla... Oukkei, eli isolla neulalla kasineinkin parjais varmaan paljon paremmin kuin ompelukoneen pareiksi laittamisella :D, hyva tietaa - kiitti :)

Syntinen ilmottautuu :barefoot::D...

Seittemalta oli eka heratys:alien:..oli jaany sitten puhelin paalle niin johan sielta yksi ipanan armas soitteli ja kiekui korvaan kuinka hammas oli justaskennyt lahtenyt irtiiiii!!! :D Eli meilla vierailee viela Hampikeijukin <3...

Urvahdin sitten viela pieneksi toviksi..nyt aamupalat jo massussa ja pesukone pyorimassa ja odotan intoa silityspuuhaan...etta sitahan sitten odotan :D

Hirveesti oli muuten lavalla vakea:alien:, kiesus sentaan...vaikka tuo maara jengia ei kuulema viela ollut yhtaan mitaan...!! Kellohameitakin nakyi, ne on kylla huikean natteja oikeassa kropassa, ihanaa fiftarityylia...ja mielettoman hyvin tanssivia pareja <3!! Kun koko kroppa ja sielu hehkui rytmin keskella ja tanssimisen nautinnosta..ihania iloisia ihmisia :)
Jotkut lavatanssit ois viimenen paikka, mihin mut sais vietyä. En osaa tanssia noita.

Lomaa on vain kolme viikkoa ja pitäisi ehtiä tehdä muutakin kuin tuunailuja ja remppaa. Pitää varmaan alkaa Juhannuksen korvilla käyttää viikonloppuja näihin askareisiin. Ja edelleen se vessa täytyy tehdä loppuun.

...ja JEEE, se on sitten Canada :)!! Hiukan oli janska matsi, ma pikkasen ehdin sita siella lavan takanurkassakin tiirailemaan, silloin tilanne oli kutkuttava 3-3...

En tiia, pitas vissiin laittaa eilisen perusteella :alien: hakuseen bodyguardin paikka :barefoot::D...voi morjens vaan mutta oikeesti, ma olin pariin kertaan hiukan pulassa ja helisemassa ja kerran sain kunnolla kaksin kasinein tuupata eraankin miehen turhankin lahemmalta kontaktilta pois...yooookkk!! oikeesti kun tullaan mistaliekautta aivan ihoon kiinni puristelemaan:sick::alien:(n) mutta onneksi oli tuo jarkkarintuttu siina lahella ja hokas tilanteen nopeesti, kaappas mut kainaloonsa ja arahti ukolle, etta parempi painua mun naisen kimpusta sukkelasti takaviistoon ellei halua todella nopeaa poistumista alueelta.....onneksipa, onneksi!!, sattui tuttu mies turvamieheksi :)...kylla me sitten sita tilannetta naurettiinkin ...joskin sitten heti peraan siihen tuli vanhempi mies "mista kaukaa noin kaunis kukka on kotoisin"-replansa kanssa:sick::alien: ja salamana oli muuten nuolemassa mun katta:sick::sick::sick:...siis oikeesti, kapala oli kuin jonkun bernhardilaisen suussa kaynyt:sick:....vilahti hankin siita nopeesti pois kun taa mun ritari:love:arahti...

Kavinko laulamassa? Se on muuten vinkee juttu. Ma oon yleison edessa laulanut aikaisemminkin ja musa on just se mun juttu, mista rauhan saan - kuvittele nyt, etta rauhottuisin musiikista :D - mutta. Hiukanko piti useamman tovin himmata omaa tarinaa, kun kuuntelin toisten laulamista..pupu pomppi lahkeessa pahasti:barefoot:. Mutta - lauloin ma :)....ja se on ihanaa <3!!! Oikeesti <3...siina ei ole mitaan muuta kuin se laulu, musiikki. Yleiso haipyy, kaikki haipyy...siina on vain ma ja musa :)...

Ja se vie mennessaan :). Jopa niin etta...kun tein lahtoa, niin sen paikan lauluemanta torppas mut ja kyseli oonko kaukaakin ja tervetuloa ihmeessa toistekin laulamaan :)! Ja taa emanta muuten ite lauloi superhyvin, joten olin hanen sanoistaan otettuna ja hamillanikin:barefoot::)

• Tykkää
Reactions: epek
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä