Ja lauteet sitten tietysti sen pikkuikkunan kohdalle, niin kuu loistaa aina leikkimökin ikkunasta sen jälkeen Voi naapureita.Hyvä idea
Ja lauteet sitten tietysti sen pikkuikkunan kohdalle, niin kuu loistaa aina leikkimökin ikkunasta sen jälkeen Voi naapureita.Hyvä idea
Heiii, ma muutes tarttisinkin ...nuista saa viriteltya kuitenki aika kivat ritsatMä voin lähettää sulle yhden risan parin. Säästäväisenä ihmisenä en hävitä, kun aika tavaran kaupitsee
Ja tästä ei sitten mitään kaksimielistä juttua.
Saat kahdetHeiii, ma muutes tarttisinkin ...nuista saa viriteltya kuitenki aika kivat ritsat
AI nii....sa meinasit nuita pesupusseiksi..unohdin jo heti
Mitä hiivattia täällä tapahtuu....tuota...oh......miten ma tan sanoisin nyt...
tsih
???!!!!
..tasta tulee kylla niin rankkua
Hieroo silmiä, näenkö näkyjä. MoiMitä hiivattia täällä tapahtuu.
....apua miten tää toimii - osaako tätä vielä käyttää...
Voi hittolainen mikä peli!!!!!!!!! Kyllä sen kunniaks voipikin jo lorauttaa jotakin väkevämpää kahvin sekaan.
Jospa nyt sitten itekki lorautan kun Hyhmiskin - niin kerta!
Ääni meni jo muutama peli sitten! Nyt on n. 5x3m Suomenlippu viritelty ulos!
Näkee muutkin miten fanaattisia täällä ollaan - kuulleet ovat varmasti jo!
Varmaan pitää Känädä - Jenkki matsiakin tossa kohta sivusilmällä vilkuilla.
Sois sitten huomenna vielä sellasta jännitystä että voi verenpaine parka sentään!
Kiirettä on pidelly niin eipä oo mua näkyny, mutta olen sillon tällön lueskellu miten teillä menee.
Kovasti halauksia kaikille jotka ovat niitä vailla ja muillekin. *pus-hug*
Eikä myöskään haittaa jos toinen parista menee rikki. Voi heittää vaan toisen pois
Lispetti hanipoo murunen*halaaruttaa ja kieputtaa* <3Mitä hiivattia täällä tapahtuu.
....apua miten tää toimii - osaako tätä vielä käyttää...
Voi hittolainen mikä peli!!!!!!!!! Kyllä sen kunniaks voipikin jo lorauttaa jotakin väkevämpää kahvin sekaan.
Jospa nyt sitten itekki lorautan kun Hyhmiskin - niin kerta!
Ääni meni jo muutama peli sitten! Nyt on n. 5x3m Suomenlippu viritelty ulos!
Näkee muutkin miten fanaattisia täällä ollaan - kuulleet ovat varmasti jo!
Varmaan pitää Känädä - Jenkki matsiakin tossa kohta sivusilmällä vilkuilla.
Sois sitten huomenna vielä sellasta jännitystä että voi verenpaine parka sentään!
Kiirettä on pidelly niin eipä oo mua näkyny, mutta olen sillon tällön lueskellu miten teillä menee.
Kovasti halauksia kaikille jotka ovat niitä vailla ja muillekin. *pus-hug*
Kakstoista tonnia lähestyy... Lispetti aloitti jahdin!Hieroo silmiä, näenkö näkyjä. Moi
Sujuvaa tyoyotajos lähtis töihin välillä.
Sujuvaa tyoyota
...eeeeh ....toi nayttaa ihan toyotalta
No et sina, vaan toi "tyoyota"-sana....
tuijotat on kun valkosipulia vanppyyrille.No et sina, vaan toi "tyoyota"-sana....
Sinne vaan pitämään hauskaa.No mita hiivattia nytten!!!!
Tuli takaviistosta ilmostusta mulle, etta mulla on puoltuntia saada itteni ihmisen nakoiseksi - !!! - ja sitten mua tullaan hakemaan tantseille.....
No enhan ma nyt.....uliuliuliuli........ihmisennakoinen???
..vaikka ma kuinka nyt tuijottelisin, niin en ma saa susta kuin nokkosen pirulaisen aikaiseksituijotat on kun valkosipulia vanppyyrille.
Kanada*pisteitten kera*Sinne vaan pitämään hauskaa.
Kyllä me kerrotaan miten CAN - USA ottelussa kävi.
Ei kun menoksi ja vietät mukavan illanNo mita hiivattia nytten!!!!
Tuli takaviistosta ilmostusta mulle, etta mulla on puoltuntia saada itteni ihmisen nakoiseksi - !!! - ja sitten mua tullaan hakemaan tantseille.....
No enhan ma nyt.....uliuliuliuli........ihmisennakoinen???
Muikka mui *vilkuttaa*Mäkin meen, silmiä kirvelee vieläkin. Moikka!
...joo, kiitti, nain se taytyy tehda vakisinkin ...Ei kun menoksi ja vietät mukavan illan
No mutta Routamisu...Kanada*pisteitten kera*
Uuuh...enmietiijajataija....vaanpakkohanseonkun on luvassa kyyditkin....!!! Piru viekoon, mita hittoja nyt oikein tapahtuu....
Eihän siinä muu auta kun hakeen ollaan tulossa ja hyvää se välillä tekee...joo, kiitti, nain se taytyy tehda vakisinkin ...